Ondertussen speelt het verhaal nog steeds.The_Realest schreef: ↑23 apr 2025, 22:47@bedeve ik dacht laat ik nog een paar keer proberen te bellen dan heb ik 100% zeker mijn best gedaan. Eerste 3x kreeg ik weer een callcenter medewerker aan de lijn.
Toen dacht ik nog 1x en toen kreeg ik een customer support medewerker aan de lijn die meedacht en zei dat het idd een vreemde situatie was. Die schakelde mij door naar iemand anders en die heeft mij uiteindelijk kunnen helpen. Door de rental te verlengen naar 26 april en daarna automatisch te verlengen tot 2 mei.
Eindelijk gelukt. Ik zei al tegen mijn vrouw als het nu niet lukt is het klaar. En uiteraard komt het dan goed.
Geen idee wat er precies is misgegaan, maar het is dus goed gekomen.
Volgende keer voor een langere periode boek ik idd direct.
Zo leer je weer wat bij.
Uiteindelijk tijdens het inleveren van de auto op 2 mei nog “even” langs de verhuurbalie gegaan. Hierop het verhaal uitgelegd en de betreffende medewerker vertelde dat het nummer van budget jfk niet meer in gebruik is, dus vandaar dat ik telkens callcenters aan de lijn kreeg. (Lekker handig) En hij zei ook dat ik mij verder geen zorgen hoefde te maken, alles was goed en er zou niks meer afgeschreven worden. Eind goed al goed dachten we.
Eenmaal thuis zie ik op 3 mei een afschrijving op mijn amex van 684 usd en staat er op budget een factuur van datzelfde bedrag. Toen ben ik gaan bellen naar de customerservice en de beste man gaf in eerste instantie aan dat de extra charge zou zijn vanwege schade!? Er was geen schade en als dat er al zou zijn wij hebben de juiste verzekeringen en geen eigen risico. Daarna was het omdat we de mileage limiet hadden overschreden!? Ook niet het geval aangezien ik unlimited mileage had geboekt. Uiteindelijk na 45 minuten aan de telefoon zou het bedrag worden teruggestort. Daarna heb ik voor de zekerheid nog een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat het ergens wel een onduidelijk telefoongesprek was en ik het zeker wilde weten of ik mijn geld terug zou krijgen.
Toen kreeg ik een mailtje terug met dat ze een bedrag van $648 terug zouden sturen en dat het 3-10 werkdagen kon duren. Daarop mailtje gestuurd dat ik er blij mee ben ondanks dat het bedrag geen $648 is maar $684.
Naar kleine 2 weken maar weer een mailtje gestuurd, en toen kreeg ik ineens een mail terug dat ze meer informatie wilde hebben… hoe dan? Het was toch al geregeld? Blijkbaar niet en als ik er niet zelf achterheen was gegaan had ik blijkbaar niks gehoord.
Toen maar de aanvullende informatie gestuurd en dag later reactie dat ik de late charge fee van $188 terug zou krijgen. Die heb ik ook gekregen, maar geen woord over de overige ruim $500. Ik weet niet wat ze daar doen, maar dit slaat nergens op.
Ik heb autoeurope gesproken en die hebben ook contact met hun maar hier is het ondertussen ook al 2 weken stil en de laatste keer dat ik hun sprak hadden ze nog geen reactie van budget gehad.
Ik wacht het nog een paar dagen af en als ik dan niks meer hoor of zie dan bel ik amex. Denk dat ik ondertussen genoeg geduld heb gehad.