Het wordt echt keuzes maken.....want als ik doe zoals je hierboven voorstelt, dan zouden we pas heel laat in Salt Lake City aankomen. Daar zijn we 1 nacht, want de volgende ochtend gaan we door naar Las Vegas.Mrvanilla schreef: Als je de dag erna naar SLC vertrek zou ik de ochtend vroeg opstaan en de Moose WIlson road rijden, veel kans op wildlife (beren, elk, moose), en daarna een paar uur uitrekken voor de Teton Park Road.
Dan zullen we dus niets van Salt Lake City kunnen zien vrees ik.
De mooiste punten die je noemt langs de 89 heb ik inderdaad allemaal opgenomen in mijn planning (overgenomen uit ontdek-amerika.nl)
Omdat we deze rondreis al vrij vaak maar 1 overnachting in een hotel hebben, is het wel lekker om niet nog een keer te hoeven verkassen inderdaad. Ik weet dat we vorig jaar ook echt af en toe tegen elkaar zeiden van 'heerlijk nu 2/3 nachten in het zelfde hotel'. en dit jaar is dat relatief minder, dus vandaar dat ik wat huiverig ben om er Headwaters Lodge van te maken. Al is die qua locatie inderdaad ideaal!!! Bij onze overnachting in Jackson kan ik ook een nacht bijboeken zie ik, maar dat is dan wel een andere cabin (en niet via booking.com maar rechtstreeks) dus zullen we alsnog van cabin moeten veranderen. Maar ik moet zeggen dat je voorstel voor de Headwaters Lodge me wel erg aanspreekt. Dat ligt wel mooi in onze planning en scheelt ons wat op en neer rijden waardoor het paardrijden een stuk beter in de planning past wellicht. Ik zal het hier vanavond eens in de groep gooien.ingrid14 schreef:Maar een nacht West Yellowstone omruilen zou kunnen. Ideaal zou dan zijn 2 dagen Jackson (zodat je niet elke dag moet verhuizen).
Maar je zou ook naar een overnachting bij Old Faithful of Grant Village kunnen kijken.
Of de Headwaters Lodge bij Flagg Ranch (tussen Yellowstone en Grand Teton)
Mijn bedoeling is de 2 Hour Little Pulpit Ride te doen bij horsebackadv.com Ik had daar goede verhalen over gelezen en deze leek me erg mooi. Maar ik sta open voor eventuele andere aanbevelingen hoorMrvanilla schreef:(ik weet niet waar jullie gaan paardrijden?