Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwste bericht bekijken
Nieuwste bericht bekijken
Ik zie nu opeens dat er voor alle topictitels die ik nog niet gelezen heb de tekst 'Nieuwste bericht bekijken' staat ipv een klein geel icoontje wat ik eerder altijd gebruikte. Persoonlijk vind ik het erg onoverzichtelijk. Wat is hier de gedachte achter en zijn er meer mensen die hier een mening over hebben?
groetjes, Arjen
groetjes, Arjen
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Re: Nieuwste bericht bekijken
Is me nooit eerder opgevallen, dus ook niet hoe het daarvoor was ..Arjen schreef:Ik zie nu opeens dat er voor alle topictitels die ik nog niet gelezen heb de tekst 'Nieuwste bericht bekijken' staat ipv een klein geel icoontje wat ik eerder altijd gebruikte. Persoonlijk vind ik het erg onoverzichtelijk. Wat is hier de gedachte achter en zijn er meer mensen die hier een mening over hebben?
groetjes, Arjen
Ik vind het wel handig .. maar wil je dan als je erop klikt dat je dan vooraan het topic komt ofzo? Dat kan ook, maar dan moet je op het topic zelf klikken ...
Sandy
Re: Nieuwste bericht bekijken
Eerst was wat nu 'Nieuwste bericht bekijken' een klein geel blokje, waardoor het bijna geen ruimte in nam. Zodoende kon je dus op het blokje klikken om naar de post te gaan die je nog niet gelezen had; wilde je naar de eerste post van het topic kon (en kun) je op de titel klikken.Sandy schreef: Is me nooit eerder opgevallen, dus ook niet hoe het daarvoor was ..
Ik vind het wel handig .. maar wil je dan als je erop klikt dat je dan vooraan het topic komt ofzo? Dat kan ook, maar dan moet je op het topic zelf klikken ...
Zo zag ik het eerst:

Zo zie ik het nu:

Laatst gewijzigd door Arjen op 20 dec 2006, 19:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zie ook nog steeds de gele blokjes in Firefox. De tekst die jij ziet is de Alt text die bij het plaatje staat. Als de plaatjes niet goed ingelezen worden (door traagheid bijvoorbeeld) dan zie je die tekst.Arjen schreef:Het lijkt erop dat Firefox er iets mee te maken heeft (hoewel hij het altijd goed heeft gedaan in Firefox). In IE zie ik namelijk wel nog de 'gele blokjes'.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja, dan vraag je er ook om!PeeJay schreef:Misschien gebruikt ie wel een McApple....![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/