Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwste bericht bekijken

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Arjen
Amerikafan

Nieuwste bericht bekijken

Bericht door Arjen »

Ik zie nu opeens dat er voor alle topictitels die ik nog niet gelezen heb de tekst 'Nieuwste bericht bekijken' staat ipv een klein geel icoontje wat ik eerder altijd gebruikte. Persoonlijk vind ik het erg onoverzichtelijk. Wat is hier de gedachte achter en zijn er meer mensen die hier een mening over hebben?

groetjes, Arjen
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Nieuwste bericht bekijken

Bericht door Sandy »

Arjen schreef:Ik zie nu opeens dat er voor alle topictitels die ik nog niet gelezen heb de tekst 'Nieuwste bericht bekijken' staat ipv een klein geel icoontje wat ik eerder altijd gebruikte. Persoonlijk vind ik het erg onoverzichtelijk. Wat is hier de gedachte achter en zijn er meer mensen die hier een mening over hebben?

groetjes, Arjen
Is me nooit eerder opgevallen, dus ook niet hoe het daarvoor was ..
Ik vind het wel handig .. maar wil je dan als je erop klikt dat je dan vooraan het topic komt ofzo? Dat kan ook, maar dan moet je op het topic zelf klikken ...
Sandy
Arjen
Amerikafan

Re: Nieuwste bericht bekijken

Bericht door Arjen »

Sandy schreef: Is me nooit eerder opgevallen, dus ook niet hoe het daarvoor was ..
Ik vind het wel handig .. maar wil je dan als je erop klikt dat je dan vooraan het topic komt ofzo? Dat kan ook, maar dan moet je op het topic zelf klikken ...
Eerst was wat nu 'Nieuwste bericht bekijken' een klein geel blokje, waardoor het bijna geen ruimte in nam. Zodoende kon je dus op het blokje klikken om naar de post te gaan die je nog niet gelezen had; wilde je naar de eerste post van het topic kon (en kun) je op de titel klikken.

Zo zag ik het eerst:
Afbeelding

Zo zie ik het nu:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arjen op 20 dec 2006, 19:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Vreemd want wat jij beschrijft zoals het voorheen was voor jou, is exact zoals ik het te zien krijg ..
Kun jij anders een printscreen maken ...

Afbeelding
Sandy
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Het lijkt erop dat Firefox er iets mee te maken heeft (hoewel hij het altijd goed heeft gedaan in Firefox). In IE zie ik namelijk wel nog de 'gele blokjes'.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Arjen schreef:Het lijkt erop dat Firefox er iets mee te maken heeft (hoewel hij het altijd goed heeft gedaan in Firefox). In IE zie ik namelijk wel nog de 'gele blokjes'.
Zie ook nog steeds de gele blokjes in Firefox. De tekst die jij ziet is de Alt text die bij het plaatje staat. Als de plaatjes niet goed ingelezen worden (door traagheid bijvoorbeeld) dan zie je die tekst.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Njit schreef:Zie ook nog steeds de gele blokjes in Firefox. De tekst die jij ziet is de Alt text die bij het plaatje staat. Als de plaatjes niet goed ingelezen worden (door traagheid bijvoorbeeld) dan zie je die tekst.
Misschien gebruikt ie wel een McApple.... :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

PeeJay schreef:Misschien gebruikt ie wel een McApple.... :wink:
Ja, dan vraag je er ook om!