Hey Dude, bedankt voor het voorstel! Een vriendin van me heeft voorgesteld om de green card naar het huis van haar mama te laten versturen, zij woont op 30 minuutjes rijden van LA en is niet van plan om te verhuizen, dus dat komt wellicht goed

Mocht dat plan om een of andere reden toch in het water vallen, dan neem ik zeker contact met je op. Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb nog een bijkomend vraagje over de medical. Ik weet dat bij sommige ambassades de verhuistermijn van zes maanden begint te lopen vanaf het medische onderzoek, en niet vanaf het interview op de ambassade. Bedoelen ze daarmee de eerste of de tweede afspraak? Ik moet namelijk deze donderdag al naar mijn eerste afspraak om bloed te laten nemen etc, de tweede afspraak is op 5 maart, wanneer ik al mijn documenten mee krijg.
Ik vraag het omdat ik mijn verhuis echt graag zou uitstellen tot 31 augustus, dus als de termijn pas begint te lopen vanaf de tweede afspraak, is er geen probleem. Als hij echter begint te lopen vanaf de eerste afspraak, wordt het wel een probleem.
Ik veronderstel dat je op de ambassade niet zomaar eisen kunt stellen in verband met je verhuisdatum?