@Ingrid: heb het overwogen om SF aan het einde te doen, maar zoals gezegd: ik acclimatiseer liever eerst wat voordat ik de "drukte" van de reis instap. Wat betreft surfen: heb in Mexico een keer een paar uur les gehad, maar vond het nogal tegenvallen (in de zin van moeilijk). Kwam vooral neer op veel tegen de stroming in zeulen van het bord en zout happen...
@biebyip: we hebben de auto van 4 juni t/m 25 juni, Alamo geeft het in de reservering wat raar aan als "1 rental, 1 day, 2 weeks", die "1 rental" is ook een week.

Heb wel netjes aangegeven dat we uit Nederland komen en heb ook al online ingecheckt. Wat betreft de vlucht: wow opmerkzaam! Ik kom er zojuist achter dat ik een fout heb gemaakt! We komen op 31-05 al aan, waardoor we ineens alsnog een extra dag SF hebben. Kan wel weer alles gaan schuiven (weet nog dan ook nog niet naar wat), maar volgens mij zijn er hotels waar ik niet zonder kosten kan schuiven (zoals The View)...
@Marianne: volgens mij was het ontbijt in CV niet de enorme meerprijs, maar zal idd nog eens kijken wat het ontbijt kost en als het makkelijk kan annuleren!