In de meeste gevallen is rechtreeks boeken een stuk duurder als ik vergelijk, daarom boek ik meestal via een broker.
Vraag niet hoe het kan maar steek het verschil in je zak
ina schreef:Net even gekeken rechtstreeks bij Lufthansa om te vergelijken met de 375 euro vluchten via momondo/vliegtarieven. Bij Lufthansa betaal je voor dezelfde tickets met 2 tussenstops rond de 1300 euro ik vraag me af hoe dat nu kan??
In de mei vakantie is het op lufthansa.com nog steeds 377,-
Vandaag aangenaam verrast.
In mei vertrek ik terug naar de states. Ik vlieg (of beter vloog) vanuit Brussel via New York naar Denver. Nu had ik eergisteren een mail van Delta Airlines gekregen i.v.m. een vluchtwijziging. De vlucht van New York naar Denver vertrok 90 minuten later, zodat ik maar pas om 22.45 toekwam in Denver. Ik slaap nooit tijdens een vlucht en om op dat uur nog mijn huurauto te moeten ophalen en naar het hotel te rijden, zag ik niet zo goed zitten.
Dit was de eerste keer dat ik rechtstreeks geboekt had bij Delta. Heb eerst zelf gekeken op hun website voor een ander vlucht en had dan eentje gevonden via Atlanta, die in Denver toekwam 21.10u. Direct een mailtje gestuurd met mijn voorstel en daarjuist een mailtje teruggekregen met mijn nieuwe vlucht. Had niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. voor Delta
Uitstekende service.
nancywittebols schreef: Direct een mailtje gestuurd met mijn voorstel en daarjuist een mailtje teruggekregen met mijn nieuwe vlucht. Had niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. voor Delta
Uitstekende service.
Dat gaat op voor beiden.
Zij zijn ook blij met jou.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Al twee maanden vliegticket prijzen gevolgd voor ticket Dusseldorf-Atlanta. Wat opvalt dat de verschillenden sites niet alle maatschappijen en/of prijzen melden. op de ene site is de goedkoopste prijs soms zo maar 200 euro duurder. Handig is het aanmaken van diverse alerts om de prijzen te volgen. Goede ervaring met Kayak door het aankoopadvies wat ze geven. Moet zeggen dat dat aardig klopte. Via Momondo kwam aanbieder 'Elumbus ' te voorschijn met hele lage prijzen. Via reviews/beoordelingen kwamen er toch wel wisselende ervaringen naar voren van barslecht tot goed.Ook Momenodo gewezen, dat er op het eind toch nog sprake is van een kleine prijsvehoging als je wilt boeken. Momondo zou daar conatct over opnemen met de tussenpersoon. Ook contact opgenomen met Delta met de vraag of ik bij hun rechtstreeks voor deze prijs kon boeken. Nee, dat kon niet. Op de vraag wat het voordeel is van rechtstreeks boeken gaf DElta aan, dat met name met wijzigingen en bijzondere aanvragen je bij de rechtstreekse aanbieder het snelste wordt geholpen. Uiteindelijk kelderde de prijs opeens met bijna 200 euro voor rechtstreekse vlucht, die wel nu rechtstreeks geboekt hebben.Ondertussen een paar keer met Delta contact gehad over bijzonderheden en je wordt supervlot teruggemaild en gebeld. Netjes.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Wij hebben gisteren en vandaag voor het eerst via otel.com geboekt. Na wat research op Google en het forum leek het mij in orde.
Puur uit nieuwsgierigheid heb ik vandaag de betreffende hotels gebeld in page en moab om te vragen of ze onze reservering hebben ontvangen. Beide konden ze niets vinden. Otel.com zegt dat alles in orde is en ik heb voor beide hotels ook de voucher ontvangen. Moeten wij ons nu zorgen maken? Kan het zijn dat otel.com de boeking nog moet doorvoeren aan het hotel en dat onze reservering pas later in het systeem van de hotels Staan?
In het geval van hotels is het vaak zo dat dergelijke reserveringen via 3rd party slechts enkele dagen op voorhand worden effectief doorgevoerd op naam.
Er is wel een kamer gehuurd, maar het hotel heeft nog geen idee wat de naam van de klant is op dat ogenblik, dat wordt inderdaad pas in een later stadium verwerkt.
Hangt af per site & hoe hun samenwerking met dat hotel is opgesteld. Niets om je zorgen over de maken imo.
Ik was in het begin dat ik zelf m'n reizen boekte ook altijd achterdochtig in zo'n gevallen. Tot iemand van het hotel in NY waar ik regelmatig ga me uitlegde hoe het eigenlijk precies in elkaar zat.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.