Ik ben van plan om eind april naar de Verenigde Staten te trekken met als doel om er zowel toerist te zijn, als een job te vinden. Daarom heb ik het B1/B2 visum aangevraagd.
Ik heb al zoveel uren achter mijn PC versleten naar het zoeken van de juiste informatie voor vanalles en nog wat, en ben uiteindelijk op dit forum terechtgekomen.
Ik ben mij aan het voorbereiden voor het interview bij de Brusselse ambassade, maar...;

- op deze site https://ais.usvisa-info.com/nl-be/niv voor het aanvragen van een Amerikaans niet-immigratievisum zit ik aan de stap voor de MRV-kosten (aanvraagkosten) van 160$ te betalen. Bij DE VORIGE STAP moest ik aanduiden naar welk adres mijn documenten teruggestuurd moesten worden. WAT BEDOELEN ZE HIERMEE?

- Ik heb nog geen werkgever in the USA, ik zal alles zelf zoeken en plannen. Zullen ze mij hierop afstraffen? Moest ik al een werkgever als contactpersoon hebben om dit visum aan te vragen??

- De documenten die ik zal meenemen naar het interview zijn : mijn identiteitskaart, passport, 2 pasfoto's die voldoen aan de eisen, de 'confirmation' dat ik het SD-160 formulier volledig online heb ingevuld, de DS-158 en DS-157 formulier. WAT SCHIET IK NOG TEKORT? Help ! (want dat is waarschijnlijk het belangrijkste

Hopelijk is hier nog iemand actief die mij kan verder helpen met deze 3 resterende en zeker niet onbelangrijke vragen !!!!
Alvast superhard bedankt aan de engel die dit volledig heeft gelezen

THANKS