Het is imo al een stuk beter. Toch zou ik een paar dingen veranderen.
dag 9 Kingman - Grand Canyon
dag 10 Grand Canyon - Bryce Canyon
dag 11 Bryce Canyon
dag 12 Bryce Canyon - Lake Powell - Zion National Park
dag 13 Zion National Park
dag 14 Zion National Park
Je hebt nu ineens erg veel dagen Zion. Ik zou er een overnachting afhalen. Dus 2 nachten Zion doen. Dan zou je ervoor kunnen kiezen om dag 9 de grand canyon te bekijken. De ochtend van dag 10 ook nog GC en dan naar Page rijden voor de Horseshoe bend en Antelope Canyon (en bij tijd over even lake powell).
Dan dag 11 gewoon naar Bryce. Je hebt in principe dan daar alsnog genoeg tijd.
Je kan dan die ene dag die je van Zion haalt op diverse plekken in je route neerzetten. Of de kustroute een dag meer door een overnachting in Monterey. Evt (al zou dat niet mijn 1e keus zijn) toch 1 dagje San Diego. Een volle dag Grand Canyon of Page.
Aangezien je in je vorige verhalen zo schrijft over de kustroute zou ik dag 4 heel vroeg uit SF vertrekken en de 101 naar Monterey pakken en daar een whalewatch tour doen, de 17mile drive rijden en 's avonds lekker eten op de pier. Dan de dag erna lekker op het gemakje vertrekken uit Monterey. Stop bij Big Sur en/of Julia Pfeiffer SP. Ga lekker lunchen bij Nepenthe. Maak een aantal stops onderweg en maak een wat langere stop bij de zeeolifanten bij San Simeon. 's avonds nog lekker even uitwaaien op het strand van Grover of Pismo Beach.
Dan de dag koffie drinken in Solvang, dan doorrijden naar Santa Barbara om daar rond te kijken. Evt shoppen in Camarillo en zorgen dat je voor de spits in LA bent of juist na de spits.
Dan zou het iets als dit worden:
Dag 1 Aankomst san francisco
Dag 2 san francisco
Dag 3 San francisco
dag 4 San francisco - Monter
ey
dag 5 Monterey - Pismo Beach
Dag 6 Pismo Beach - Santa Barbara - Los Angeles
dag 7 Los Angeles
dag 8 Los Angeles
dag 9 Los Angeles-Kingman
dag 10 Kingman - Grand Canyon