Ik baseer me dus op de route die je op 12 sep 2014, 16:53 gepost hebt.
De auto zou ik al gewoon de dag dat je in Phoenix aankomt gaan halen bij de luchthaven.
Bespaart je een hele hoop gedoe met bagage op de shuttle bus naar je hotel wat dan dicht bij de luchthaven moet liggen of anders met een taxi naar je hotel (wat dan weer geld kost) en de volgende dag weer terug naar het autoverhuurbedrijf.
Het verschil in huurprijs zal erg klein zijn. Ze rekenen per begonnen dag.
Afhalen op dag 2 vb 8 u 's morgens en terugbrengen op dag 13 vb ergens rond 16u = 12 dagen autohuur
Afhalen op dag 1 vb 17 u en terugbrengen op dag 13 vb rond 16 u = 12 dagen autohuur
Bij Antelope Canyon zou ik 1 van beide doen.
De dag dat jullie van GC komen kan je gemakkelijk nog Horseshoe Bend doen en uitzichtpunten op Lake Powell en de Glen Canyon Dam. (als jullie rond 9 u vertrekken in GC, de uitzichtpunten ten oosten van het visitor center doen en naar Page rijden, vermoed ik dat jullie daar rond 14 à 15 u aankomen)
Dan kan je de volgende dag 's ochtends naar Antelope Canyon en dan naar Bryce rijden.
Phoenix-Montezuma-Sedona-GC = 4 u rijden
https://goo.gl/maps/1tJoW
Voor een eerste keer in deze regio zou mijn planning er zo uitzien
Vertrek hotel Phoenix rond 9 u
Stop bij Walmart (1 u) (aankoop koelbox, ijs, water, koeken of zo, broodje voor 's middags, ...)
aankomst Montezuma 11 u 30' (aangename picknick weide onder de bomen bij de parking)
vertrek naar Sedona 12 u 45'
aankomst Sedona 13 u 15'
bezoek Red Rock Crossing (1 u)
kort bezoek aan het stadje zelf (koffietje bij Starbucks

)
vertrek naar GC 15 u 30'
enkele fotostops onderweg 30'
rit 2 u
aankomst GC 18 u
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY