Ik ben terug thuis van gisterenavond. Na de burn zijn we nog naar Lake Tahoe en San Francisco geweest om wat te bekomen.
Burning Man was wederom fantastisch. Het was mijn tweede keer, maar ik blijf van de ene verbazing in de andere vallen en het was natuurlijk geweldig om mijn 'burner family' terug te zien.
Wat het weer betreft: maandagvoormiddag heeft het flink geregend en gehageld daar. Er zijn zelfs vijf mensen getroffen door de bliksem, maar gelukkig hebben ze het allemaal overleefd. De playa stond zo onder water dat de auto's die voor de ingang aan wachten waren, terug naar Reno moesten keren en pas dinsdag terug mochten komen. Fietsen en art cars konden niet rijden, dus er kwamen amper mensen voorbij ons kamp. Best een deprimerend gezicht, maar we hebben ons prima vermaakt met onze eigen mensen!
Gelukkig zaten wij ook al van zaterdag op de playa, zodat we eigenlijk niets van het festival gemist hebben. Vanaf dinsdag was het terrein weer perfect begaanbaar, dus al bij al viel het weer best goed mee, al was ik toch blij dat ik een extra grondzeil voor mijn tent had voorzien
Aan iedereen die nog twijfelt: gaan! Het heeft mijn leven compleet veranderd. Ik had me voorgenomen om vorig jaar niet te gaan, wegens mijn verhuis naar Californië, maar ik ben verslaafd. Ik vind wel een manier
Straks breng ik mijn filmrolletjes binnen, ik ben al benieuwd!