Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
NatasjaB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas deel IV

Bericht door NatasjaB »

Perfect, bedankt voor de antwoorden, kan ik straks meteen bellen :D

Vegas here i come !!! ;)
Blog: http://michaelnatasjawestusa.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
NatasjaB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door NatasjaB »

Koop ik net nog een reward, krijg ik wel een bevestigingsmail :D
Blog: http://michaelnatasjawestusa.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Ik ook weer een vraag mbt het redeemen van een aria buffet. De 2 lunchpass voor 78.000 P's gaat me niet lukken , die is te snel "sold out" , dus wil ik gaan voor de pass p/p voor 19.500 LP's, we zijn met 3 personen, en spelen met 2 accounts, Kan ik nu met 1 account ook voor iemand die geen MyVegas player is (wel een volwassene) een buffet redeemen?. Kom daar met de voorwaarden niet uit. :?:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Ingrid1958 schreef:Ik ook weer een vraag mbt het redeemen van een aria buffet. De 2 lunchpass voor 78.000 P's gaat me niet lukken , die is te snel "sold out" , dus wil ik gaan voor de pass p/p voor 19.500 LP's, we zijn met 3 personen, en spelen met 2 accounts, Kan ik nu met 1 account ook voor iemand die geen MyVegas player is (wel een volwassene) een buffet redeemen?. Kom daar met de voorwaarden niet uit. :?:
Ga er maar van uit dat het niet gaat lukken.
Je kunt per award 1 aanschaffen (totdat de reward op is en de volgende batch weer wordt bijgevuld). Je zult dus aan de aankooppoort al worden tegengehouden om 2 van dezelfde awards aan te schaffen.

Andere beperking als het toch mocht lukken om 2 aan te schaffen;
De buffet-rewards worden op je Mlife card gezet en als je bij de kassa komt zul je je Mlife card moeten afgeven om te swipen. Als je 2 ontbijtbuffeten op 1 kaart laat zetten dan zul je te horen krijgen dat je ze binnen 24 uur moet gebruiken. Als je dan moet uitleggen dat je 1 voor jezelf en 1 voor een ander gebruikt dan zullen ze dat niet toestaan.

Maar.... niet geschoten is altijd mis :wink: Hou alleen wel rekening mee dat je tegen de regels speelt en als het mislukt moet je er niet boos/teleurgesteld om worden.
Ingrid1958
Amerikakenner

Hoi Marcel, dan toch even de volgende vraag(en) iedereen die dus gebruik wil maken van een reward heeft dus een eigen m-life card nodig en moet dus een MyVegas player zijn. En hoe zit het dan met een 2-1 lunch of diner buffet? Kinderen zijn zeker de uitzondering, die liften mee op naam van de ouders? Boos worden doe ik al zeker niet, jammer dat ik daar nu pas achter kom, nog 1 maandje de tijd om mssn dan nog een account aan te maken en wat punten te sprokkelen En het blijft zeker leuker als een candy crush wat al helemaal niks op levert :wink:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Inge mij is het twee weken geleden wel gelukt.
Heb dus blijkbaar alles tegen de regels gedaan.
Wij hadden twee m-life kaarten voor twee vegas acounts.
En mijn dochter van veertien heeft elke keer de tweede gratis gebruikt.
Op de een een diner buffet van Aria gezet en op de ander twee diner bufetten.
Gewoon aan de kassa laten swipen en behalve nice geen enkele reactie gehad.
Ze vonden het juist nice dat we drie bufetten gratis hadden.
Het Aria buffet is mij op een zaterdag gelukt om aan te schaffen.Wel meteen om vier uur.
Dan is het wat rustiger want met de mgm diner buffets was het precies hetzelfde .
Steeds uitverkocht maar op zaterdag lukte het ineens.
Ook voor de mgm bufetten hebben we gewoon met ons gezin gegeten.
En de Ka show ook nergens gehoord dat mijn dochter dat reward niet mocht gebruiken.
Zelf zijn ze ook niet helemaal bekend met de regels.
Bij het Ariabuffet zij de m life medewerkster dat ik drie dagen de tijd had om het buffet te redeemen.
Deed het nu gewoon voor het gebruiken van de buffets in hotel waar het buffet was op m life card laten zetten
en dan meteen door.
Showkaartjes moet je al eerder vastleggen en minimaal vier uur van te voren bij ticketbox ophalen.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Zoals ik al zei....
US-fanboy schreef: Maar.... niet geschoten is altijd mis :wink: Hou alleen wel rekening mee dat je tegen de regels speelt en als het mislukt moet je er niet boos/teleurgesteld om worden.
Ingrid1958 schreef:Hoi Marcel, dan toch even de volgende vraag(en) iedereen die dus gebruik wil maken van een reward heeft dus een eigen m-life card nodig en moet dus een MyVegas player zijn. En hoe zit het dan met een 2-1 lunch of diner buffet?
De 2-1 lunch/diner buffet is 1 reward. Maakt niet uit hoe je die gebruikt.
Ingrid1958
Amerikakenner

Thnk Eric en Marcel, het is nog niet gelukt om de 2 buffetten pass te redeemen, (mssn dat ik nog wacht tot zaterdag?!) maar ben bang dat ze er straks weer niet meer zijn, dus op korte termijn ga ik toch wat aanschaffen, om niet helemaal buiten de boot te vallen. Thnkx again voor alle antwoorden :thumbup:
1982 Florida

Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Als je een reward aanschaft voor twee personen
2 buffetten, 2 for 1 buffet, 2 Cirque du Soleil kaartjes of een overnachting in een tweepersoons kamer
Dan hoeft alleen degene die de reward koopt een Mlife kaart te hebben, de tweede persoon hoeft niet perse lid te zijn en mag eventueel ook minderjarig zijn. Ik heb nog nooit gehoord dat dat een probleem is.
Wij hebben bij onze rewards ook geen enkele keer twee Mlife pasjes hoeven laten zien.

Dit betekent dat je met 3 personen en 2 Mlife passen rewards kunt nemen voor alle 3

Els
Ingrid1958
Amerikakenner

Thnkx again Els, 2 personen is handiger als 3, maar ja kan er moeilijk eentje in Vegas vervroegd naar huis sturen... :lol: , ze zullen zeggen, mam dan ga jij maar, jij bent hier al geweest. Maar we gaan kijken wat allemaal lukt en zeker genieten. Laat via het forum nog wel weten waar en of ik tegen " problemen" ben aangelopen.
1982 Florida

Eva_A
Amerika-ontdekker

Bericht door Eva_A »

Yess, 1 nacht Excalibur en 1 nacht Luxor geboekt :thumbup: Kwam precies uit met mijn punten en met onze hostelstandaarden zijn dat vast al behoorlijk luxe hotels, haha.
't Is dan wel zo aardig idd om andere aankopen te doen daar, aan vegan opties bij het eten geen gebrek zag ik dus dat zal ook geen probleem zijn (zitten vaak in goedkope kamers zodat we wat uitbundiger kunnen eten) :mrgreen:
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Vegan eten in de VS lijkt me nog best een uitdaging. Denk je dat ze daar een beetje rekening mee houden buiten de grote steden om?
Laatst gewijzigd door Aricon op 13 aug 2014, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd.
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

US-fanboy schreef:Zoals ik al zei....
US-fanboy schreef: Maar.... niet geschoten is altijd mis :wink: Hou alleen wel rekening mee dat je tegen de regels speelt en als het mislukt moet je er niet boos/teleurgesteld om worden.
Ik heb die regel nergens kunnen vinden en heb al meerdere malen een buffet/Starbucks drank geïnt voor mijn zoon van 8! Niemand die hier moeilijk over doet...

Ik heb deze keer het Aria diner buffet geïnt en vond dat wat tegenvallen, vorig jaar hadden ze veel meer keuze en dat wat ze hadden vond ik ook smakelijker.
Nu was het echt niet slecht, maar echt minder dan vorig jaar.

Ik snap de hele discussie hier niet dat "men" vindt je ook geld uit zou moeten geven bij de deelnemende hotels. Om zo je dankbaarheid te tonen of zo.
Het feit dat MyVegas te groot wordt en er teveel mensen mee zijn gaan spelen en ze te weinig terug zien van al die extra mensen maakt mij toch niet uit.
Het zal wel Nederlands zijn of zo :) maar als ik iets gratis krijg dan mag ik toch zelf beslissen wat ik hier mee ga doen?
En er zijn toch geen voorwaarden waarin staat dat je voor elk reward een percentage van dat bedrag uit moet geven in dat hotel?
Tuurlijk MyVegas zal wel snel stoppen, en jammer want ik heb er veel mee verdiend,
en dat is dan meegenomen!
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Fijn voor jou dat je er zo over denkt :)
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Is het ook mogelijk een redeem te annuleren? Met mn stomme harses heb ik heel enthousiast mijn punten ingewisseld maar niet over nagedacht dat ik al 3 rewards had gehad en niet eerder mocht redeemen als 16/9... is dit nog terug te draaien?
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
terralinda
Amerikafan

US-fanboy schreef:Fijn voor jou dat je er zo over denkt :)
Dank je! :blink:

Maar kan je mij vertellen waar het staat dat de tweede persoon die van een buffet geniet, ook in het bezit moet zijn van een Mlife pas, want dat kon ik echt niet vinden
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Persoonlijk kijk ik er zo naar: als ik wat cadeau krijg, dan geef ik wat terug. Dat kan zijn in de vorm van een aankoop, een extra dikke fooi of een vervolgboeking. Voelt best goed. En hoort ook een beetje bij het spel. Een mij-mij-mij houding heeft niets met Hollander zijn te maken, maar meer met mentaliteit. Natuurlijk ben je tot niks verplicht. Maar wat let je om wat liefde terug te geven? Als ik een gratis Aria kamer zou krijgen, reken maar dat ik Aria wat teruggeef. Als niemand wat terugdoet dan is Myvegas gedoemd om een snelle dood te sterven.
terralinda
Amerikafan

Het heeft ook niets met een mij-mij-mij houding te maken.
En ik zie de rewards ook niet als kado maar als een gewonnen prijs,
dat is ook de vertaling van het woord prijs! It's not a gift! It's a reward!

En tuurlijk geef ik flinke fooi!
Maar die geef ik anders ook :wink:
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Vince22 schreef:Is het ook mogelijk een redeem te annuleren? Met mn stomme harses heb ik heel enthousiast mijn punten ingewisseld maar niet over nagedacht dat ik al 3 rewards had gehad en niet eerder mocht redeemen als 16/9... is dit nog terug te draaien?
Ja, dat kan online via http://support.myvegas.com/hc/en-us/requests/new. Staat een optie tussen om een reward te cancellen. En anders gebruik je andere optie om om cancellation te vragen, wel het reward nummer erbij vermelden.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer