Vegas here i come !!!

Ga er maar van uit dat het niet gaat lukken.Ingrid1958 schreef:Ik ook weer een vraag mbt het redeemen van een aria buffet. De 2 lunchpass voor 78.000 P's gaat me niet lukken , die is te snel "sold out" , dus wil ik gaan voor de pass p/p voor 19.500 LP's, we zijn met 3 personen, en spelen met 2 accounts, Kan ik nu met 1 account ook voor iemand die geen MyVegas player is (wel een volwassene) een buffet redeemen?. Kom daar met de voorwaarden niet uit.
US-fanboy schreef: Maar.... niet geschoten is altijd misHou alleen wel rekening mee dat je tegen de regels speelt en als het mislukt moet je er niet boos/teleurgesteld om worden.
De 2-1 lunch/diner buffet is 1 reward. Maakt niet uit hoe je die gebruikt.Ingrid1958 schreef:Hoi Marcel, dan toch even de volgende vraag(en) iedereen die dus gebruik wil maken van een reward heeft dus een eigen m-life card nodig en moet dus een MyVegas player zijn. En hoe zit het dan met een 2-1 lunch of diner buffet?
Ik heb die regel nergens kunnen vinden en heb al meerdere malen een buffet/Starbucks drank geïnt voor mijn zoon van 8! Niemand die hier moeilijk over doet...US-fanboy schreef:Zoals ik al zei....
US-fanboy schreef: Maar.... niet geschoten is altijd misHou alleen wel rekening mee dat je tegen de regels speelt en als het mislukt moet je er niet boos/teleurgesteld om worden.
Dank je!US-fanboy schreef:Fijn voor jou dat je er zo over denkt
Ja, dat kan online via http://support.myvegas.com/hc/en-us/requests/new. Staat een optie tussen om een reward te cancellen. En anders gebruik je andere optie om om cancellation te vragen, wel het reward nummer erbij vermelden.Vince22 schreef:Is het ook mogelijk een redeem te annuleren? Met mn stomme harses heb ik heel enthousiast mijn punten ingewisseld maar niet over nagedacht dat ik al 3 rewards had gehad en niet eerder mocht redeemen als 16/9... is dit nog terug te draaien?