Ik weet dus dat de kans heel klein is dat het mij ooit lukt, wat mij serieus depressief maakt, aangezien ik het gevoel heb dat ik hier echt niet thuis hoor in België. Toch blijf ik mezelf kwellen met informatie op te zoeken e.d., en nu vroeg ik me af hoe het precies zit met huurprijzen e.d. in New York. Ik weet al dat Manhattan belachelijk duur kan zijn, en ik ga dus ook niet hopen dat ik daar terecht kan komen. Over Brooklyn vond ik dat de gemiddelde huurprijs voor een 1 bedroom app rond de 2500 ligt, klopt dit? Is dit te doen als je een gemiddeld loon hebt? Ik ga dus hier in België afstuderen als Sociaal Werker, maar ik ben er redelijk zeker van dat ik met mijn diploma in de States niet veel zou zijn aangezien de wetten e.d. daar helemaal anders in elkaar zitten
Ik realiseer me dat dit een heel vaag topic is met veel grote vragen, maar ik hoop dat er toch misschien een paar ervaringsdeskundigen zijn die mij iets van raad kunnen geven. Trouwens, de reden waarom ik er zo jong al over nadenk om MISSCHIEN te emigreren (als het ooit lukt), is omdat ik nu nog niet veel dingen heb die mij hier houden. Vanaf dat ik kinderen e.d. heb wordt het denk ik moeilijker om te emigreren, daarom dat ik liefst zou gaan voor ik rond de 30 ben