Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisgerelateerde lectuur.
Re: Reis-gerelateerde lectuur
Onderaan dat artikel op AllesAmerika staat heel groot: koop dit boek bij bol.com
. Daarnaast is er altijd nog Google. Succes!
Groetjes,
Daniel
Daniel
OK Daniël, ik was weer niet duidelijk ...
Ik bedoelde op welke manier ik dit artikel op het AllesAmerika-forum zelf had kunnen vinden.
Voor het aanschaffen van de boeken zelf zijn er inderdaad voldoende kanalen.
Groetjes,
Dinah
Ik bedoelde op welke manier ik dit artikel op het AllesAmerika-forum zelf had kunnen vinden.
Voor het aanschaffen van de boeken zelf zijn er inderdaad voldoende kanalen.
Groetjes,
Dinah
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het was geen artikel op het forum, maar op de AA-site. Dit kun je in principe ook vinden met de google-zoekfunctie rechts bovenin. Maar met alleen zoekwoorden als boek en leest kom je er niet.
Met "boek over Amerika" vind je het wel.
Marianne
Met "boek over Amerika" vind je het wel.
Marianne
Dank je, Marianne,
Nu heb ik de link inderdaad gevonden.
Dat deel van de website heb ik eigenlijk nog niet bekeken; ik zit altijd op het forum rond te neuzen.
Bon, ik heb nu in één ruk voldoende boeken om de eerste jaren door te komen ... en nog meer leesvoer op de AA-website!
Bedankt voor de boekentips aan iedereen,
Dinah
Nu heb ik de link inderdaad gevonden.
Dat deel van de website heb ik eigenlijk nog niet bekeken; ik zit altijd op het forum rond te neuzen.
Bon, ik heb nu in één ruk voldoende boeken om de eerste jaren door te komen ... en nog meer leesvoer op de AA-website!
Bedankt voor de boekentips aan iedereen,
Dinah
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reisgerelateerde lectuur.
Voor de liefhebber van een nieuw reisboek.
Ik kwam een krantenartikel tegen over de Nederlandse motorrijder Huib Maaskant, die op eigen motorfiets een reis door de Verenigde Staten maakte, en er een boek, met foto's, over heeft geschreven.
Motorrijder Huib Maaskant reed in het najaar van 2016 ruim 12.500 kilometer dwars door Amerika. Met veel verhalen en dik 2000 foto's kwam hij terug in Soest. Daar móést een boek van komen, vond hij. En nu is het er: The Longcut Across.
Website van het boek: https://www.thelongcutacross.nl/
Ik kwam een krantenartikel tegen over de Nederlandse motorrijder Huib Maaskant, die op eigen motorfiets een reis door de Verenigde Staten maakte, en er een boek, met foto's, over heeft geschreven.
Motorrijder Huib Maaskant reed in het najaar van 2016 ruim 12.500 kilometer dwars door Amerika. Met veel verhalen en dik 2000 foto's kwam hij terug in Soest. Daar móést een boek van komen, vond hij. En nu is het er: The Longcut Across.
Website van het boek: https://www.thelongcutacross.nl/
Re: Reisgerelateerde lectuur.
Leerschool van Tara Westover. Een kind wat opgroeit in een Mormoons gezin in Idaho en zich uiteindelijk daarvan losmaakt en gaat studeren. Mooi boek...