Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisgerelateerde lectuur.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis-gerelateerde lectuur

Bericht door Mrvanilla »

Onderaan dat artikel op AllesAmerika staat heel groot: koop dit boek bij bol.com :). Daarnaast is er altijd nog Google. Succes!
Groetjes,
Daniel
dinh
Amerika-ontdekker

Bericht door dinh »

OK Daniël, ik was weer niet duidelijk ...
Ik bedoelde op welke manier ik dit artikel op het AllesAmerika-forum zelf had kunnen vinden.
Voor het aanschaffen van de boeken zelf zijn er inderdaad voldoende kanalen.
Groetjes,
Dinah
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het was geen artikel op het forum, maar op de AA-site. Dit kun je in principe ook vinden met de google-zoekfunctie rechts bovenin. Maar met alleen zoekwoorden als boek en leest kom je er niet. :wink:
Met "boek over Amerika" vind je het wel.

Marianne
dinh
Amerika-ontdekker

Bericht door dinh »

Dank je, Marianne,
Nu heb ik de link inderdaad gevonden.
Dat deel van de website heb ik eigenlijk nog niet bekeken; ik zit altijd op het forum rond te neuzen.
Bon, ik heb nu in één ruk voldoende boeken om de eerste jaren door te komen ... en nog meer leesvoer op de AA-website!

Bedankt voor de boekentips aan iedereen,
Dinah
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reisgerelateerde lectuur.

Bericht door markro »

Voor de liefhebber van een nieuw reisboek.
Ik kwam een krantenartikel tegen over de Nederlandse motorrijder Huib Maaskant, die op eigen motorfiets een reis door de Verenigde Staten maakte, en er een boek, met foto's, over heeft geschreven.

Motorrijder Huib Maaskant reed in het najaar van 2016 ruim 12.500 kilometer dwars door Amerika. Met veel verhalen en dik 2000 foto's kwam hij terug in Soest. Daar móést een boek van komen, vond hij. En nu is het er: The Longcut Across.

Website van het boek: https://www.thelongcutacross.nl/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reisgerelateerde lectuur.

Bericht door A&A »

Leerschool van Tara Westover. Een kind wat opgroeit in een Mormoons gezin in Idaho en zich uiteindelijk daarvan losmaakt en gaat studeren. Mooi boek...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer