Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mexican Hat ontbijt

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Mexican Hat ontbijt

Bericht door SarahB »

Ik heb een overnachting vastgelegd in "Mexican Hat Lodge". Ik las echter dat je daar maar in één motel kan ontbijten "San Juan". Maar kan je daar ook terecht als je er niet geslapen hebt? Of is er een andere plaats om te ontbijten?

P.S. Ik weet soms niet goed of ik dit gewoon in mijn bestaande topic moet zetten, of een nieuw moet maken… Dit leek me echter wel handig voor andere mensen die zoals ik niet zo bekend zijn met het Zuidwesten, dus daarom open ik een nieuw… Tik me gerust op de vingers als ik het fout doe. ;)
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Mexican Hat ontbijt

Bericht door ingrid1955 »

hallo,
zeker, geen enkel probleem. voor 's avonds heb je ook het heel gezellige (gedeeltelijk open lucht) restaurant recht over het benzinestation. de moeite waard.

tussen mexican hat en monument valley heb je trouwens het beroemde ,, foto-punt" met die lange rechte weg richting Monument Valley. een stop waard. Probeer Monument Valley ' s morgens vroeg of late namiddag te zien, veel mooier met wat schaduw. Valley of gods, ten noorden van M, is ook de moeite en daar ben je volledig vrij.

Jacques
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Kijk anders eens op onze blog van 3 april 2012 voor een verslag van ons verblijf in Mexican Hat en ons etentje in The Swinging Steak bij Jaydee, de beste steak ooit gegeten. Op 19-12-2013 wilden we eventjes hallo zeggen maar het was "closed for the season".
Wat die stop betreft voor de iconische foto van MV, zie ook 03-04-2012 en 19-12-2013.
Op die laatste dag staat ook een video waarbij we door Mexican Hat rijden. Op die manier heb je al een idee. The Swinging Steak is inderdaad recht over het benzinestation, richting Bluff.
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Oké bedankt voor de tips!!

Ons motel zou vlak naast The Swinging Steak liggen, dus daar gaan we zeker eten! We zijn dan ook nog eens echte steak-fans, dus dat kan niet mislopen. :mrgreen:

Ik ga je blog zo dadelijk zeker eens bekijken kalaman!
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Wij hebben in 2010 overnacht in de Hat Rock Inn in Mexican Hat en wij hebben ook ontbeten in de San Juan Inn. Dat is ( was toen in ieder geval) geen enkel probleem.
Groet,

Old Faithful
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

kalaman schreef:Kijk anders eens op onze blog van 3 april 2012.
Wat die stop betreft voor de iconische foto van MV, zie ook 03-04-2012 en 19-12-2013.
Sorry, 3 april 2013
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ga inderdaad 's avonds ook zeker bij The Swinging Steak eten. Heerlijke steak met texas toast en bonen.

Afbeelding
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

The swinging steak is het restaurant van The mexican hat lodge en inderdaad een aanrader!
Bijna 10 jaar na dato kan ik het nog goed herinneren :lol:
marjoleinBB
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door marjoleinBB »

Wij hebben in 2011 geslapen in de san juan inn .Precies daar tegenover(er nog net niet aan vast) zit ook een restaurant .Die raden wij niet aan .Eten was echt een tegenvaller .
Mocht je snel willen ontbijten zit er bij de benzinepomp in het dorpje een Subway .
Ivo Ruigt
Amerikafan

Bericht door Ivo Ruigt »

Wij hebben afgelopen augustus in MExican hat overnacht (in de yurts van de San Juan Inn, deze liggen overigens aan de andere kant van het dorpje).
ontbijt hebben we gedaan bij het restaurantje van de San Juan Inn en dit was niet slecht. Geen enorme keuze, maar wel vrij "mexicaans".
Overigens ook gaan eten bij the Swinging Grill. Leuke sfeer, vlees was goed bereid. En buiten de keus aan vlees, is er nisk te kiezen. Altijd met maïsbrood en bonen.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Door al jullie berichten heb ik NU AL zin in een steak van The Swinging Steak!!!! Nog zo lang wachten :( :lol:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

als ik onze route in april langs Mexican Hat kan laten komen post ik nog eens een foto van de steaks :wink:

Dat mag je verwachten : Jaydee die al 30 jaar met de blote hand het gloeiend hete rooster laat schommelen (Swinging... :wink: steak). Hij liet ons aan zijn handen voelen en die waren precies van leder :shock:
Foto's zijn niet van de beste kwaliteit (donker/vuur/iPhone...).
2013-04-03 20-36 077forum.jpg
2013-04-03 19-10 076forum.jpg
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Wij hebben 2 jaar geleden ook in de Mexican Hat Lodge geslapen. Van buiten ziet het er niet uit, maar van binnen is het super netjes. Ruime kamers en comfortabele bedden!
De steak bij de Swinging Steak was één van de lekkerste die ik ooit gegeten heb! Geweldig ook inderdaad hoe die bereid wordt!!

Als ontbijt hebben wij bij het tankstation wat gekocht om onderweg op te eten.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Helenica
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Helenica »

We hebben in de Mexican Hat Lodge in oktober 2013 gelogeerd. Ik heb van tevoren wat inkopen gedaan en wij hebben ons ontbijt midden in Valley of the Gods genoten! :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer