Ik heb zelf de Hero 2. Blijf het leuk vinden! Gaat altijd mee op reis en zelfs mee op dag tripjes enzo. De videos op mijn blog zijn alle geschoten met GoPro op 1 na, die is met mijn telefoon gemaakt.
Anyway, wanneer je een GoPro koopt komt je er heel snel achter dat je meerdere mounts wilt hebben. Dus van alleen een GoPro pole gaat het naar een handle bar mount, zuignap, hoofd mount en ga zo maar door. Ikzelf heb een Pelican Case 1150
http://www.pelican.com/cases_detail.php?Case=1150. Denk beetje overkill maja het is wel een duur speeltje waar ik liever zuinig op ben.
Voor een GoPro kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Je kan altijd een Tripod er bij kopen, en alle andere accessories. Micro SD kaart zou ik zeker een class 10 nemen en zoek wat reviews van kaarten. Voor mijn GoPro heb ik de Sandisk Extreme 16GB.
Lijstje van mijn mounts en dingen voor GoPro:
- GoPro Zelf
- 3 behuizingen, Scuba, Skeleton en de gewone (keep in mind het is de HD 2)
- 3 Filters voor de Scuba behuizing voor als je gaan zwemmen of skien (Polaroid filter, Rood filter en groen filter).
- Chest mount
- Head Mount
- Bike Helmet Mount
- Rollbar/ Handle bar mount
- 2 Extra batterijen (1 is een off brand en geeft problemen).
- externe batterij lader
- Zuignap mount
- 2 zelf gemaakte mounts, 1 voor mijn camera in mijn surf kites te hangen en 1 voor panning time laps te maken (ja de kook wekker mount).
- Wifi BacPac (deze heb je niet nodig met de 3 editie) wifi is ingebouwd
- LCD bacpac
- Stabilizer (
" onclick="window.open(this.href);return false;)
- LED lamp voor op de stabilizer in low light condities.
Ehhh nu ik er na kijk wat een collectie! Zoals ik zei je kan het zo gek maken als je zelf wilt!
Even wat anders heb je je zinnen totaal op een GoPro gezet?
Ik lees met regelmaat nog een ander forum en daar hebben sommige mensen het over een andere camera:
ISAW extreme.
http://www.recordnow.nl/isaw-extreme.html
Voor kosten zou ik de camera in de US kopen, prijs is stukken aangenamer! Maar zoasl je zelf al aangeeft, garantie etc. kan een stukje ingewikkelder worden.