Mijn vriendin en ik gaan van 12 juli '14 tot en met 7 augustus '14 een roadtrip maken door west-USA. We willen dan een auto huren (zelfde data) en van San Francisco naar San Francisco rijden

Ik word 11 juli 21 jaar en het plan is dus om de dag erna de auto op te halen. De leeftijd tijdens het ophalen van de auto is belangrijk en niet de leeftijd tijdens het boeken van de auto, klopt dat? Mijn vriendin is dan trouwens nog geen 21 en gaat dus niet rijden, geen extra driver required dus (ze mag toch wel mee neem ik aan he

Ik ben dus opzoek naar het voordeligste Young Driver pakket. Met welke kosten en punten moet ik rekening houden tijdens mijn optelsom om realistisch te kunnen vergelijken? De onderstaande punten houd ik nu rekening mee:
- Huurkosten

- Tank benzine inbegrepen
- Young Driver pakket inbegrepen (geen extra fee)*
- 'Alle nodige verzekeringen inbegrepen'**
- Gratis annuleren / wijzigen
- Geen extra kosten naast de bovengenoemde kosten (ook geen navigatie)
*Als het een Young Driver pakket is kan ik er dan 100% zeker van uit gaan dat de uiteindelijke prijs waar ik voor boek hetzelfde blijft (geen vervelende verassingen)?
**Welke verzekeringen moet ik Écht inbegrepen hebben? Ze kunnen namelijk wel zeggen 'alle nodige', maar wie weet ontbreekt er dan nog iets.
Als ik van verschillende verhuurders deze punten allemaal op een rij heb staan, mis ik dan iets waar ik óók nog rekening mee moet houden? Is het handig om Roadside Assistance erbij te nemen?
Een aantal sites heb ik gecheckt, maar bij vele kon ik geen Young Driver pakket kiezen. Uiteindelijk kwam ik bij uscarhire.com (€1273,60) terecht. Ford Escape or similar. Is dit een redelijke prijs voor 27 dagen?
Pfoe.. vele vragen, maar in onzekerheid boeken is ook geen goed idee haha

Het gaat echt de reis van ons leven worden! Daarom alvast ontzettend bedankt voor het helpen met plannen/huren