Het rondje dat Ingrid mede mogelijk heeft gemaakt staat is:
ingrid14 schreef:
Dag 1: Ams - San Francisco
Dag 2: San Francisco --> Stad verkennen, Alcatraz
Dag 3: San Francisco --> Cable cars, painted ladies, china town, pier 39 e.d.
Dag 4: San Francisco --> Fietsen door SF?
Dag 5: San Fransisco - Sequoia NP
Dag 6: Sequoia & Kings Canyon
Dag 7: Kings Canyon
Dag 8: Kings Canyon - Yosemite NP
Dag 9: Yosemite NP
Dag 10: Yosemite NP - Lee Vining (via Tioga Pass, Bodie)
Dag 11: Lee Vining - Lone Pine (Mono Lake, Ancient Bristlecone, Alabama Hills)
Dag 12: Lone Pine - Death Valley
Dag 13: Death Valley - Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Feesten, gokken, luxe, zonnebaden
Dag 15: Las Vegas --> Nachtleven, andere hotels, Hoover Dam
Dag 16: Las Vegas - Zion
Dag 17: Zion --> korte hike oid
Dag 18: Zion - Bryce Canyon
Dag 19: Bryce Canyon --> Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
Dag 20: Page - Monument Valley
Dag 21: Monument Valley - Grand Canyon
Dag 22: Grand Canyon --> Helicoptervlucht + hiken
Dag 23: Grand Canyon - Laughlin
Dag 24: Laughlin - Palm Springs
Dag 25: Palm Springs --> Relaxen
Dag 26: Palm Spring - San Diego
Dag 27: San Diego --> iemand tips voor San Diego? Wat te doen?
Dag 28: San Diego
Dag 29: San Diego - Los Angeles
Dag 30: Los Angeles --> Hop on Hop off bus, Walk of fame, Beverly Hills, Hollywood + sign e.d.
Dag 31: Los Angeles
Dag 32: Los Angeles - Santa Monica - Malibu - Santa Barbara
Dag 33: Santa Barbara - Cambria/San Simeon
Dag 34: Cambria/San Simeon - Monterey
Dag 35: Monterey - San Francisco
Dag 36: San Francisco - Amsterdam - Thuis
In de eerste dagen zal ik meteen die lus maken, dus als ik het zonder Sequoia NP en Kings Canyon zou doen, zal ik rechtstreeks naar Yosemite NP gaan. Dit zal betekenen dat ik 3 nachten 'over' heb aangezien er een overnachting in Kings Canyon zal zijn.
(Oja ik was het in het lijstje hierboven vergeten te melden dat (achter de pijltjes wat we ongeveer willen doen..) we waarschijnlijk nog Universal Studios in LA willen bezoeken, hebben we dan hier tijd genoeg voor of beter een dagje langer (of is het in een middag gezien?) Ook zouden we wel eens een schietbaan willen bezoeken (en uitproberen

) en eventueel een Baseball wedstrijd in zo'n gigantisch Amerikaans stadion! Lijkt me super gaaf

.)
De tentjes wat je beschrijft, hoe moet ik me dat voorstellen, is dat echt kamperen of zijn dat van die rent-a-tent dingen wat je veel in Italie en Frankrijk bijv tegen komt? Dus die compleet ingericht zijn? Het maakt ons niks uit waar we overnachten (tentje, hutje, motel, hotel.) Als het maar schoon is.. Het gaat immers alleen om de overnachting..
Ik zal de site van Yosemite even bekijken en zoeken naar de Logde die je beschrijft. Lijkt me een prima alternatief. Heb al wel wat hotelletjes bekeken in de buurt van..
Het ziet er dus naar uit dat we echt de National Parken moeten vastleggen en boeken, en de rest gewoon kunnen zien op het moment zelf.. Zal het even overleggen met mn vriend en dan wordt het een CC aanvragen en boeken maar

.
Ja Ems2012, dat kreeg ik inderdaad al vaker te horen. Hoopte echter dat het enigszins mee zal vallen, maar tevergeeft haha. Ik zal de nationalparken sites bij langsgaan .. Toch bedankt dat je me erop attendeerd, voor het zelfde geldt was er niks meer vrij en stonden we daar al.. Haha.
Oh misschien is het bij Rabobank veranderd sinds het nieuwe jaar? Hadden zoiets vorig jaar gezocht maar kwamen alleen bij CC uit waarbij je een minimum inkomen moest hebben.. Aangezien we beiden studenten zijn, beschikken we over een Rabo Stutendenpas e.d..