Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat brengen we mee naar de meeting.

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Bart40 schreef:Vorig jaar hebben we ook allemaal wat ingeschoven. Mmmm mooie camera trouwens en dito lens. Heb je ook een flitser erbij?? Die heb je echt nodig tenzij we het buiten doen.
We hebben alleen een polorisati filter maar die kan je binnen niet gebruiken, wat voorn filter bedoel en wat doet deze precies? Anders kunnen we daar voor die tijd nog even naar kijken. We hebben de camera nog niet zo lang en er is heel veel over te leren om mooie foto's mee te maken.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

ess schreef:
Bart40 schreef:Vorig jaar hebben we ook allemaal wat ingeschoven. Mmmm mooie camera trouwens en dito lens. Heb je ook een flitser erbij?? Die heb je echt nodig tenzij we het buiten doen.
We hebben alleen een polorisati filter maar die kan je binnen niet gebruiken, wat voorn filter bedoel en wat doet deze precies? Anders kunnen we daar voor die tijd nog even naar kijken. We hebben de camera nog niet zo lang en er is heel veel over te leren om mooie foto's mee te maken.
Groetjes ess
Ess, Bart schrijft: "flitser" en niet "filter'.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Altijd leuk, spraakverwarringen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Arjen schreef:Ik heb wel een externe Canon flitser (420 EX).
Deze past wel op jouw camera, Ess. Ik wil die wel meenemen, tenzij iemand anders een betere flitser heeft.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Leuk zeg plaatjes maken

Bericht door Albert »

Misschien wel een leuk idee om 's middags een plaatje buiten te maken.
Dan heb je geen problemen met flitsgedoe en tegen een mooie geschoren coniferen haag kom zelfs ik er goed op te staan.

't is maar een suggestie van. :oops:
Albertje Kretiek Himself

ps, mot het wel kwaa weer mogelijk zijn hoor, bij die organisatie heb ik geen vinger in de pap. :shock:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Leuk zeg plaatjes maken

Bericht door Coyote »

Albertje Kretiek Himself schreef:ps, mot het wel kwaa weer mogelijk zijn hoor, bij die organisatie heb ik geen vinger in de pap. :shock:
Dat zal vast wel mogelijk zijn Albert. :D

Ik heb alleen wel begrepen dat niet iedereen er 's middags al is. Ik meende dat er één of enkelen pas rond of ná 17.00 uur arriveerden? Is het dan nog wel licht buiten? Als dat zo is, dan is het geen probleem.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik ben er pas "later" :(
Ik werk tot 14.00 en het is ongeveer 1,5 rijden.....zal opschieten met me omkleden :lol:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

:oops:
Foutje bedankt....
Uhhhumm
We hebben geen extra flitser, dus als Arjen de flitser mee wil nemen kunnen we altijd kijken, als niet iedereeen er optijd is kunnen we altijd nog binnen fotograferen.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Ik ook niet, moet er toch eens eentje gaan kopen.
Gewoon maar wat proberen buiten en binnen met verschillende iso waarden.
Statief is ook wel handig bedenk ik me nu :wink:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Statief nemen we mee.
We kunnen de iso opschroeven tot 3200, maar of de foto daar mooi van word.... Tot 1600 is er goed mee foto's maken.
Volgens Bas (mijn vriendje) moet het wel goed komen zeker met de extra flitser van Arjen.
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Denk ik ook wel, met iso naar 800 kom je heel erg ver.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

phillybilly schreef:Ik ben er pas "later" :(
Ik werk tot 14.00 en het is ongeveer 1,5 rijden.....zal opschieten met me omkleden :lol:
Kreeg zojuist mijn nieuwe rooster via de mail......
Ze hebben me de 25e helemaal niet ingepland!!!!!!!!!!!!!! Is dat eens fijne toeval :D Kan ik toch op tijd naar de meeting komen :dance:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Goed zo Philly! :lol:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

phillybilly schreef:Kreeg zojuist mijn nieuwe rooster via de mail......
Ze hebben me de 25e helemaal niet ingepland!!!!!!!!!!!!!! Is dat eens fijne toeval :D Kan ik toch op tijd naar de meeting komen :dance:
Dat is heel mooi Jolanda!

Kunnen we toch nog bij daglicht een groepsfoto maken. :D

Roland

ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Helemaal goed dat je eerder komt.
Bij mij was het net andersom aan mij werd gevraagd of ik zaterdag 's middags wilde werken...... Ik heb gezegd dat dat niet kan :D

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Vandaag had ik eindelijk de DVD Riding Route 66 in de brievenbus! :D (Een maand geleden besteld).

Ik zal de DVD ook meebrengen naar de meeting. Weet niet of we 'm kunnen draaien (er wordt al zoveel beeld- en fotomateriaal meegenomen :wink: ) maar dat zien we dan wel.

De DVD bestaat uit zeven afleveringen van The Travel Channel waarin presentator Henry Cole op een Harley Route 66 van Chicago naar Los Angeles rijdt. Het is mijn grote droom om ooit ook eens deze route te rijden. Dan niet op een motor maar in een cabrio 8) . Wellicht combineer ik dat met een trip dwars door Amerika van oost naar west.

Roland

Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Coyote schreef:Vandaag had ik eindelijk de DVD Riding Route 66 in de brievenbus! :D (Een maand geleden besteld).

Ik zal de DVD ook meebrengen naar de meeting. Weet niet of we 'm kunnen draaien (er wordt al zoveel beeld- en fotomateriaal meegenomen :wink: ) maar dat zien we dan wel.

De DVD bestaat uit zeven afleveringen van The Travel Channel waarin presentator Henry Cole op een Harley Route 66 van Chicago naar Los Angeles rijdt. Het is mijn grote droom om ooit ook eens deze route te rijden. Dan niet op een motor maar in een cabrio 8) . Wellicht combineer ik dat met een trip dwars door Amerika van oost naar west.

Roland
Och maak je een stuk of wat kopieen :wink: Kunnen we hem toch zien.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer