Bart40 schreef:Vorig jaar hebben we ook allemaal wat ingeschoven. Mmmm mooie camera trouwens en dito lens. Heb je ook een flitser erbij?? Die heb je echt nodig tenzij we het buiten doen.
We hebben alleen een polorisati filter maar die kan je binnen niet gebruiken, wat voorn filter bedoel en wat doet deze precies? Anders kunnen we daar voor die tijd nog even naar kijken. We hebben de camera nog niet zo lang en er is heel veel over te leren om mooie foto's mee te maken.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Bart40 schreef:Vorig jaar hebben we ook allemaal wat ingeschoven. Mmmm mooie camera trouwens en dito lens. Heb je ook een flitser erbij?? Die heb je echt nodig tenzij we het buiten doen.
We hebben alleen een polorisati filter maar die kan je binnen niet gebruiken, wat voorn filter bedoel en wat doet deze precies? Anders kunnen we daar voor die tijd nog even naar kijken. We hebben de camera nog niet zo lang en er is heel veel over te leren om mooie foto's mee te maken.
Groetjes ess
Misschien wel een leuk idee om 's middags een plaatje buiten te maken.
Dan heb je geen problemen met flitsgedoe en tegen een mooie geschoren coniferen haag kom zelfs ik er goed op te staan.
't is maar een suggestie van.
Albertje Kretiek Himself
ps, mot het wel kwaa weer mogelijk zijn hoor, bij die organisatie heb ik geen vinger in de pap.
Albertje Kretiek Himself schreef:ps, mot het wel kwaa weer mogelijk zijn hoor, bij die organisatie heb ik geen vinger in de pap.
Dat zal vast wel mogelijk zijn Albert.
Ik heb alleen wel begrepen dat niet iedereen er 's middags al is. Ik meende dat er één of enkelen pas rond of ná 17.00 uur arriveerden? Is het dan nog wel licht buiten? Als dat zo is, dan is het geen probleem.
Foutje bedankt....
Uhhhumm
We hebben geen extra flitser, dus als Arjen de flitser mee wil nemen kunnen we altijd kijken, als niet iedereeen er optijd is kunnen we altijd nog binnen fotograferen.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Ik ook niet, moet er toch eens eentje gaan kopen.
Gewoon maar wat proberen buiten en binnen met verschillende iso waarden.
Statief is ook wel handig bedenk ik me nu
Statief nemen we mee.
We kunnen de iso opschroeven tot 3200, maar of de foto daar mooi van word.... Tot 1600 is er goed mee foto's maken.
Volgens Bas (mijn vriendje) moet het wel goed komen zeker met de extra flitser van Arjen.
Onze Amerika Site
phillybilly schreef:Ik ben er pas "later"
Ik werk tot 14.00 en het is ongeveer 1,5 rijden.....zal opschieten met me omkleden
Kreeg zojuist mijn nieuwe rooster via de mail......
Ze hebben me de 25e helemaal niet ingepland!!!!!!!!!!!!!! Is dat eens fijne toeval Kan ik toch op tijd naar de meeting komen :dance:
phillybilly schreef:Kreeg zojuist mijn nieuwe rooster via de mail......
Ze hebben me de 25e helemaal niet ingepland!!!!!!!!!!!!!! Is dat eens fijne toeval Kan ik toch op tijd naar de meeting komen :dance:
Dat is heel mooi Jolanda!
Kunnen we toch nog bij daglicht een groepsfoto maken.
Helemaal goed dat je eerder komt.
Bij mij was het net andersom aan mij werd gevraagd of ik zaterdag 's middags wilde werken...... Ik heb gezegd dat dat niet kan
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Vandaag had ik eindelijk de DVD Riding Route 66 in de brievenbus! (Een maand geleden besteld).
Ik zal de DVD ook meebrengen naar de meeting. Weet niet of we 'm kunnen draaien (er wordt al zoveel beeld- en fotomateriaal meegenomen ) maar dat zien we dan wel.
De DVD bestaat uit zeven afleveringen van The Travel Channel waarin presentator Henry Cole op een Harley Route 66 van Chicago naar Los Angeles rijdt. Het is mijn grote droom om ooit ook eens deze route te rijden. Dan niet op een motor maar in een cabrio . Wellicht combineer ik dat met een trip dwars door Amerika van oost naar west.
Coyote schreef:Vandaag had ik eindelijk de DVD Riding Route 66 in de brievenbus! (Een maand geleden besteld).
Ik zal de DVD ook meebrengen naar de meeting. Weet niet of we 'm kunnen draaien (er wordt al zoveel beeld- en fotomateriaal meegenomen ) maar dat zien we dan wel.
De DVD bestaat uit zeven afleveringen van The Travel Channel waarin presentator Henry Cole op een Harley Route 66 van Chicago naar Los Angeles rijdt. Het is mijn grote droom om ooit ook eens deze route te rijden. Dan niet op een motor maar in een cabrio . Wellicht combineer ik dat met een trip dwars door Amerika van oost naar west.
Roland
Och maak je een stuk of wat kopieen Kunnen we hem toch zien.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.