Ze willen iig naar New York (zijn ze al eens geweest) en Washington. Mijn vader wil ook heel graag naar Dallas vanwege JFK.
Mijn vader is ook echt een museumfreak dus voor Washington wil ik denk ik wel echt 4 volle dagen uittrekken anders red ie het denk ik niet

Ik weet niet of het handig is om Dallas er in te stoppen omdat het zo uit de route ligt. Ben er zelf nooit geweest dus mijn vraag hier is ook: is het de moeite?
Mijn ouders hebben verder niks met cowboys/texas etc. dus ze zouden puur voor het JFK-verhaal gaan. Is er iets interessants te zien daar of is het puur "De Plek" en that's it?
Mijn vader liet wel weten dat Dallas er eventueel ook uit kan als het niet handig in de route zou passen.
Aangezien mijn vader ook muziekfan is wil ik m zeker door Memphis sturen voor Graceland en de Sun Studio's.
Ik heb nu onderstaand schema gemaakt, wat vinden jullie hiervan?
Mijn ouders reizen denk ik wel in een wat lager tempo dan wijzelf maar ik denk dat dit (op een langere rijdag naar Dallas na) wel goed te doen is.
Wat is een goed punt om te stoppen als ze vanuit Washington naar shenandoah reizen? Al een eind richting de Blueridge Parkway? Ik heb het vorig jaar zelf gereden maar ik weet het opeens niet meer

1. AMS – NYC
2 NYC
3 NYC
4. NYC
5 NYC- Washington (trein)
6. Washington
7. Washington
8. Washington
9. Washington
10. Washington – Shenandoah (skyline drive)
11 Shenandoah – via Blue Ridge Parkway naar Asheville
12 Great Smokey Mountains
13 Great Smokey Mountains (overnachten Townsend)
14 GSM – Nashville (3 uur)
15 Nashville
16 Nashville – Memphis
17. Memphis
18 Memphis
19. Memphis – Dallas (6,5 uur rijden)
20. Dallas
21. Dallas – AMS
22. Aankomst Amsterdam