Heeel veeel succes ook en je hebt altijd Inge en mij om wat vragen op af te vuren !Kingair schreef:Hey Kaap
Het gaat je precies goed af ginder achter![]()
Toppie
We zijn bijna klaar om te vertrekken![]()
Tot binnenkort
Groeten,
Kingair

Heeel veeel succes ook en je hebt altijd Inge en mij om wat vragen op af te vuren !Kingair schreef:Hey Kaap
Het gaat je precies goed af ginder achter![]()
Toppie
We zijn bijna klaar om te vertrekken![]()
Tot binnenkort
Groeten,
Kingair
Als de bank je een limiet van $10,000 geeft op je KREDIETkaart, dan is dat krediet dat ze je toestaan om op te nemen. Dat dat geld wel of niet al op je rekening staat, dat doet er niet toe. Zij kunnen moeilijk vandaag je toestaan om $10,000 limiet op je kaart te hebben (omdat het geld al op je rekening staat), en morgen -als dat geld uitgegeven is aan je auto- dat krediet al terug intrekken.kaap koraal schreef: wat betreft dat geld van de Rabo dat was geen krediet maar ik wilde gewoon graag mijn eigen geld hebben.
Soort van camping gevoel?kaap koraal schreef:Iedereen zwaait naar elkaar als je door de wijk rijdt.
Doe ik als het zover iskaap koraal schreef:
Heeel veeel succes ook en je hebt altijd Inge en mij om wat vragen op af te vuren !
Njit schreef:Gezellig in het Trailer park?
Ned in mo heeft het goed een hogedrukreinigingsbedrijfje bestond al 26 jaar en nog een heel ander soort bedrijf wat ik heb aangehouden in Rotterdam deze bestaat al 35 jaar.SenA schreef:Kaap, wat een geweldige verhalen, prachtig om te lezen!
Je bent ondernemer toch? Heb je een bedrijf overgenomen of geïnvesteerd in FL? Mag ik vragen in welke sector?
Ik ben zelf ook ondernemer en ik zou ook graag naar de US willen.
Ik zeg idd wel eens tegen mensen die vragen hoe is dat het een soort Center parcs is, ben daar alleen nog nooit ben geweest maar ik wel iets bij voor kan stellen.DejaVu schreef:Soort van camping gevoel?kaap koraal schreef:Iedereen zwaait naar elkaar als je door de wijk rijdt.
"Ey kijk daar gaat Kaap Koraal met een wc-rol, moet die nu alweer poepen?"