X
Hehe, dat is een tip die ik toen niet op voorhand had gelezen ergens!dafkapin schreef:oh, en zoek vooraf je amerikaanse maten op
Echt waar? Ik ben daar samen met mn vriendin 3x(geef ze altijd nog een kans) geweest maar wat een tegenvaller was dat. Op die shows en in de bladen lijkt het heel mooi maar het valt zwaar tegen.Zenp schreef:-Victoria secret![]()
Haha niet alleen als man hoor, als vrouw zijnde komen ze inderdaad ook allemaal als piranha's op je af. Als je aangeeft dat het allemaal wel lukt en geen hulp nodig hebt blijven ze bij je hangen alsog je honing aan je *** hebt. Ze doen alsof ze heel behulpzaam zijn en maar ze zijn gewoon irritantDejaVu schreef: Echt waar? Ik ben daar samen met mn vriendin 3x(geef ze altijd nog een kans) geweest maar wat een tegenvaller was dat. Op die shows en in de bladen lijkt het heel mooi maar het valt zwaar tegen.
We hebben het overigens op dit forum vaak over de verschillen tussen de VS en NL/EU maar in lingeriezaken is er geen verschil qua houding van de verkoopsters. Op de één of andere manier denken ze allemaal dat als je als man zo'n zaak binnenkomt dat je plots klap verstandelijk gehandicapt bent. Ze vliegen op je af voor geestelijk bijstand want je zal het allemaal niet weten.