Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helicopter tour New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Helicopter tour New York

Bericht door Marenko »

Wie heeft dit al eens gedaan? Bij welke maatschappij? Thuis geregeld of daar? Tegen welke kosten? En hoe beviel het? :mrgreen:

Ik zit er aan te denken omdat aan Ko te geven voor zijn verjaardag. Ik zelf hoef niet zo nodig maar ik denk dat hij het zelf wel heel leuk zal vinden.
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Helicopter tour New York

Bericht door Susie one »

Wij hebben de helicopter tour gedaan in 2008.
Ik heb toen aan Jack voor zijn verjaardag de toer toen ook kado gegeven.
Ik had toen van te voren de datum en tijd gereserveerd via het reisbureau en betaald.
Je reserveert ook hoe lang de trip duurt.
Ik weet helaas niet meer bij welke organisatie heb gereserveerd.

Het is echt een belevenis om Manhattan vanuit de lucht te zien, oa State of liberty, Central park, empire State boulding.
De tour is onder voorbehoud van het weer. Wij hadden de pech dat de tour in eerste instantie gecanceld werd en gelukkig was het de volgende dag stralend mooi weer.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
eddiemike
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door eddiemike »

Vorig jaar in mei gedaan...geweldig! Er zijn 3 routes...kun je meer over vinden op newyork.nl...ik heb gewoon daar geboekt,ze vertrekken allemaal vanaf hetzelfde platform...volgens mij staan er in ieder hotel rekken met coupons waarmee je korting kunt krijgen,zo heb ik in ieder geval geboekt en zo ga ik het in september waarschijnlijk weer doen...je gaat er heen,boekt,en krijgt een tijd wanneer je vertrekt....ondertussen weer even het Financial District in... je kan ook boeken via newyork.nl
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Dank je!
Ik zag op mijn zoektocht op internet dat er ook helecopters vertrekken vanaf de andere kant van de Hudson. Die site was trouwens niet beveiligd en wil daar dan ook niet online boeken. Fijn om te weten dat je ook daar ter plekke kunt boeken.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Wij vlogen in 2007 met Liberty Helicopters. Van te voren vanuit Nederland besproken, maar we hadden niet zo mooi weer op de dag van de vlucht. Was geen probleem, telefonisch het tijdstip verzet naar de volgende dag. De volgende dag al naar de locatie gegaan, vlakbij Pier 17, maar uiteindelijk weer te slecht weer. Maar 3x is scheepsrecht en de volgende dag vlogen we bij een stralend zonnetje!
Het was voor ons toen de 1x New York en onbedoeld was het wel leuk dat we nu pas vlogen toen we er al een paar dagen waren. Je herkent dan veel meer als je in de lucht hangt.
Liberty Helicopters is ons goed bevallen.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik ben 1 x met liberty tours geweest, met de NY pass en 1 x met Manhattan helicopters, met een grouponkorting.
Beide keren heb ik het pas op de dag zelf geregeld, om een dag met mooi weer en goed zicht uit te kunnen kiezen. Beide vluchten zijn me uitstekend bevallen :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

@Meyem, je zegt met de New York pass, maar dit zit er toch niet in? Of krijg je dan korting?
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

hahaha, nee, de hele trip zit er niet bij, maar toen (2009) kreeg je er wel korting mee, niet zo heel veel, hoor.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Bedankt!

Ik ga dus maar zelf iets fabriceren voor hem, een soort van tegoedbon, en dan regelen we de tour wel ter plekke. Kunnen we inderdaad ook even naar het weer kijken. Alhoewel dat natuurlijk weer prachtig wordt :mrgreen:
USAtraveller2013
Amerika-ontdekker

Bericht door USAtraveller2013 »

@Marenko, wellicht dat ik je volgende week meer erover kan vertellen. Het staat namelijk ook op ons "to-do" verlanglijstje voor volgende week als wij in NY zijn. Wij hebben ervoor gekozen om dit niet vanuit Nederland te reserveren. Stel je voor je hebt geboekt en dan blijkt t uitgerekend dán dichtbewolkt te zijn of te regenen :cry: Waarschijnlijk kun je dan omboeken, maar dan nog.... In mijn roadbook heb ik overigens Helicopter Flight services (http://www.heliny.com) genoteerd, die goede recensies op tripadvisor krijgen.

Leuk kado idee trouwens :clap:
1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer