Maar als je een vraag zoals 'nog Florida verslaafden?' op een Florida forum zou stellen denk ik dat je een gelijkaardig resultaat gaat krijgen.

Soms heb ik de indruk dat veel forumleden elk verkeersbord,wegverzakking,paadje of iets dergelijks van alle wegen en dorpen in het Zuidwesten kennen

Wij gaan dit jaar voor de 3de maal naar het Zuidwesten nadat we vorig jaar het Noordoosten en 2 jaar daarvoor Florida hebben gedaan.
Het waren allemaal fantastische reizen maar elk met hun eigen karakter. Onze ervaringen waren dat je in Forida nooit erg ver weg bent van water dus dat staat echt wel centraal in je vakantie. Het Noordoosten daarentegen kan je qua natuur niet vergelijken met het zuidwesten,waar je tussen de rode rotsen achter elk hoekje wel een wauw gevoel krijgt. Als je in het Noordoosten bent had ik meer het gevoel dat je door Duitsland of Frankrijk aan het rijden was. (zelfde type heuvels met bossen) Wij vonden het Noordoosten daarentegen erg interessant voor zijn historische gebouwen en plaatsen.
Wij zijn ook geen toeristen die veel natuurwandelingen gaan doen maar op onze reis af en toe een stad op onze route willen. Misschien daarom dat het gebied tussen Washington DC en Boston ons erg goed meegevallen is.