Ook al voelt Nederland inmiddels niet meer als thuis, hier weer te mogen zijn en mijn vrienden en familie weer langdurig ("
net als vroeger") te kunnen zien is toch echt fantastisch.
Als één van de eerste mensen die ik bezocht heb gelijk 15 juni langs mijn beste vriend gegaan. Ik kwam de straat inrijden en liep het huis binnen waar hij woont. Hij stond al met de koffie klaar bij het Senseo-apparaat in de keuken. "Tjonge, net alsof je nooit bent weggeweest hè", zei hij terwijl we aan de koffie stonden te slurpen.
Precies. Dat gevoel had ik ook. En dat was perfect!
Nou, de student die nu in ons huis woonde stuurde onlangs een korte email waarin stond dat bij ons thuis in Alaska alles perfect gaat, en dat hij het goed met onze kat Nina vinden kan. Dus ook wat dat betreft geen zorgen.
We zijn een dagje bij Madurodam geweest, en hebben Den Haag ook gezien. Candice wil ook Rotterdam nog een keertje zien. We hebben ook drie dagen in Berlijn geplant, en gaan misschien ook nog een dag of wat naar Luxemburg.
De Suzuki Alto die ik voor een habbekrats een dag na aankomst heb aangeschaft houdt zich overigens perfect. Nu al iets meer dan 1000 probleemloze kilometers in gereden.
Ik ga er dus hier ook nog maar even mee leuren, omdat het misschien toch wel zonde is als ik 'm straks naar de sloop moet brengen; als er een AllesAmerika forumlid in de buurt van Groningen woont en nog iemand kent die een auto zoekt, dan kan de Alto 19 juli voor 125 euro opgehaald worden in Groningen. Heeft nog APK tot 10 januari 2014, dus je kunt er in elk geval nog een half jaar mee tuffen, en de sloop (Maris in Groningen) geeft je er nog 125 euro voor. Oftewel, kan je nog een half jaar zo goed als gratis rijden!