Ik heb een amerikaanse vriend, woont in texas en we hebben al ongeveer 2 jaar een relatie, ik ben zo'n 3 a 4 keer naar hem toegweest op een visa waiver, kon dus maar 90 dagen blijven, nu de laatste ker kreeg ik een waarschuwing en was beter als ik visum aanvroeg, toen heb ik dus geprobeerd een Touristenvisum aan te vragen maar die hebben ze me geweigerd omdat ze vonden dat ik te vaak in Amerka was en omdat mijn vriend daar woont dus ze geloven nooit dat ik weer naar nederland terug keer, ( goed is misschien ook wel mijn eigen fout

Mijn vriend wou dus al een verlovingsvisum aanvragen, alleen ik vond dat eigenlijk best wel snel gaan, ik keek eerst naar andere mogelijkheden...die zijn er dus niet .. Toen las ik over een DCF visum en dat je dan eerst moe trouwen en dan ka je hier in Amsterdam dat aanvragen en duurd dus maar 2 mnd ongeveer terwijl een verlovingsvisum wel 6 a 8 mnd kan duren....wie heeft hier ervaring mee en kan mij hier mee helpen met hoe dat werkt etc etc.... Al was het idee om te trouwen wel snel voor me, ik wil wel bij hem zijn en zie geen andere manier..we willen elkaar snel weerzien.
ik hoop dat iemand me eenbeetje kan helpen

Groetjes Mij..