DixieChick schreef:Meestal heb je met alles toch een maand opzegtermijn, meen ik? Wil je nog wat spullen mee verhuizen naar de VS? Want dan zul je contact met een verhuisbedrijf op moeten nemen, en die doen er misschien ook een paar weken over.
Maak een lijstje met wat je allemaal moet doen,opzeggen, afscheid nemen, verkopen, inpakken, deel het op per week, en kijk hoeveel weken je nodig hebt. Ik zou het persoonlijk eerder te ruim inschatten dan te krap. Je gaat maar een keer weg, en als je eenmaal weg bent, that's it..
Dank je wel voor antwoord.
Ik woon sinds paar maanden al bij mijn ouders dus geen huur.... Ik ga ook weinig spulllen meenemen naar amerika. Ik heb al veel nieuwe meubels en dingen bij ons nieuwe huis in amerika. Ik neem alleen dvds, boeken, persoonlijke fotos, kleine dingen en alle kleren mee
Mijn vraag is eigenlijk als ik eenmaal gestopt bent met werken dan wil ik weten hoelang het duurt om alles af te handelen. Opzegtermijn van mijn werk is natuurlijk 1 maand maar ik ga pas in augustus verhuizen...