hallo,
hier ben ik weer, deze keer uit de Inca Inn in Moab!
amai, wat hebben wij een fantastische reis. Amerika blijft ons verbazen!
Gisteren zijn we dus met Sonja en David eerst naar de Denny's geweest en dan naar de KoW gereden met twee wagens. Een leuk avontuur. De road lag droog maar we konden duidellijk zien waar Kalaman onlangs nog zoveel miserie had. Na een leuke wandeling (niet te moeilijk) zagen we dan eindelijk de KoW op ons wachten! uiteraard heel veel foto's genomen, was toch een zeer bijzonder moment. Het was ook echt spannend er naar toe te wandelen, wachtend op die eerste blik. Er kwam trouwens na ons nog een groep mensen toe.. om te kamperen...
Daarna nog verder gegaan naar Bisti Badlands, naar de Chocolate Hoodoo's en de Cracked eggs (zeer bijzonder) -> weer wauw, wat is Bisti bijzonder. ik hoop hier zeker nog terug te komen, wij kunnen ons hier uren vermaken denk ik. Na deze hele toffe en zeer bijzondere dag met de Volletjes zijn wij nog (grotendeels in het donker...) doorgereden naar Monticello.
In Monticello zijn we dan vroeg vanmorgen vertrokken voor WEER een hoogtepunt: de hike in Chesler park, waar we een loop gewandeld hebben (ik schat een kleine 15 km). Wat is het daar onbeschrijflijk mooi, Roel vond het zelfs het hoogtepunt van de reis en één van de mooiste plaatsen die hij ooit zag, dat zegt veel. Op foto's is het wel niet vast te leggen, maar wat fantastisch in Chesler Park te wandelen omgeven door die schitterende rotsformaties. Heel het Needles district heeft ons trouwens bijzonder bekoord, ook de route er naar toe, en daarna de route naar Moab. (vanmorgen zag het weer er even zeer slecht uit maar ondertussen zien wij twee er uit als die weldoorkookte kreeften).
Roel heeft nu heel veel bleinen op de voeten, ikke gelukkig nog geen.
Blue Canyon, Cracked Eggs, KoW, Chesler Park... tot nu toe al zoveel hoogtepunten deze reis en dan nog al die mooie autorouts en andere dingen... We genieten hoor!
voor wie benieuwd hier, is hier mijn on line album, in welke ik gewoon alle foto's heb staan. Maar op de overzichtspagina kan je wel handig alle foto's samen zien staan en bvb naar die van KoW gaan. (als we gek doen op foto dan is dat allicht geocachen en de wazige zijn uit de auto getrokken).
http://www.flickr.com/photos/leenvg/set ... 242244668/
groetjes van Leen (en Roel maar die ligt al uitgeteld voor de TV)