Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

LOL Marloes ... ik heb wel eens zo'n outfitje aan gehad tijdens een 'line dance' dansje op country muziek. Was voor één keer heel grappig. Grote cowboy hoed, spijkerrokje, boots ... Maar nee ga liever als Sandy naar de meeting ;)

Maarre, jij gaat wel zo? ; ))
Sandy
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Sandy schreef:LOL Marloes ... ik heb wel eens zo'n outfitje aan gehad tijdens een 'line dance' dansje op country muziek. Was voor één keer heel grappig. Grote cowboy hoed, spijkerrokje, boots ... Maar nee ga liever als Sandy naar de meeting ;)

Maarre, jij gaat wel zo? ; ))
Jazeker, dit is mijn outfit

Afbeelding

Nee hoor, absoluut niet, ik hou daar niet zo van.
Maar ik wil wel iets nieuws aan, dus ik ga nog even shoppen.

Groetjes van Marloes
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik ga dan ook even shoppen ... lekker weer een reden om geld uit te geven ;)
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Sandy schreef:Ik ga dan ook even shoppen ... lekker weer een reden om geld uit te geven ;)
Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USA :lol:
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Rob schreef: Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USA :lol:
Hahaha, hier van hetzelfde laken een pak. Volgend jaar zit het er door allerlei zaken niet in weten we nu al :( maar het jaar daarop gaan we weer! En voor dit jaar gaan we over ruim anderhalve week. Jippie!
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Rob schreef:
Sandy schreef:Ik ga dan ook even shoppen ... lekker weer een reden om geld uit te geven ;)
Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USA :lol:
:wink: en des te meer kunnen we daar uitgeven....
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

ess schreef:
Rob schreef: Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USA :lol:
:wink: en des te meer kunnen we daar uitgeven....
Ja maar ik val in de zielige categorie 'Het zit er waarschijnlijk niet meer in' ;)
Sandy
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik had zulke kleren als op de foto's......met de nadruk op HAD :D
Ik heb 7 jaar country linedance gedaan, maar ben ermee gestopt....heb mijn hoed toen verkocht, spijkerbroek en boots heb ik nog wel, want die gebruik ik met paardrijden. Westernbloezen heb ik nooit van gehouden...
Ik kom gewoon als mezelf naar de meeting.....ook leuk :D (hoop ik :? haha)
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

phillybilly schreef:Ik kom gewoon als mezelf naar de meeting.....ook leuk :D (hoop ik :? haha)
Gewoon lekker jezelf zijn en blijven, daar gaat het om. Aan doen waar je je lekker in voelt dus.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Sandy schreef:
ess schreef: :wink: en des te meer kunnen we daar uitgeven....
Ja maar ik val in de zielige categorie 'Het zit er waarschijnlijk niet meer in' ;)
Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

ess schreef: Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???
Klopt ... maar zo'n vakantie hakt er iedere keer zo in financieel, vooral met heel gezin. Dus we overwegen nu of het toch niet verstandig is om eens te gaan sparen .. Het geeft wel zo'n comfortabel gevoel om wat achter de hand te hebben ..

Maar 'Nothing is written in stone yet' ;)
Laatst gewijzigd door Sandy op 23 sep 2006, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Sandy schreef:
ess schreef: Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???
Klopt ... maar zo'n vakantie hakt er iedere keer zo in financieel, vooral met heel gezin. Dus we overwegen nu of het toch niet verstandig is om eens te gaan sparen .. Het geeft wel zo'n comfortabel gevoel om wat achter de hand te hebben ..

Maar 'Nothing is writte in stone yet' ;)
Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

ess schreef: Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.
Zo waren wij vorig jaar net terug toen achtereenvolgens de televisie, wasmachine en verwarmingsketel het begaf :evil:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

michelly schreef:
Zo waren wij vorig jaar net terug toen achtereenvolgens de televisie, wasmachine en verwarmingsketel het begaf :evil:
Dat bedoel ik ... bij ons is het de auto die kuren heeft ... Lekkere kostenpost is dat :shock:
Sandy
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Sandy schreef:Dat bedoel ik ... bij ons is het de auto die kuren heeft ... Lekkere kostenpost is dat :shock:
Breek me de bek niet open Sandy! Wat een ramp kan dat zijn zeg.....zit er op het moment ook zelf in en dat terwijl we ons geld nu net aan zoveel andere dingen zouden kunnen gebruiken. Onder andere voor het opknappen van ons huis. :cry:
onze blog - Bouwmanfamily
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

michelly schreef:
ess schreef: Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.
Vaak als er iets in huis kapot gaat gaat alles. En net als het even niet de bedoeling is :cry:
We hebben een paar jaar geleden zo'n periode gehad... Volgens mij lag er op ons vorige huis een vloek :evil:

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Sandy schreef: Dat bedoel ik ... bij ons is het de auto die kuren heeft ... Lekkere kostenpost is dat :shock:
Ja, ik ken het... Gisteren stond ik met de Mustang ook op de vluchtstrook van de A12 op de Wegenwacht te wachten... Dat wordt weer een duur maandje... :evil: :evil: :evil:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
RhonDick
Amerika-ontdekker

Bericht door RhonDick »

We zitten weliswaar vlak voor de verhuizing naar Amerika - 2 oktober wordt alles ingepakt e.d.; 8 oktober gaan wij; ik kom even terug, zij blijft - , maar waar wordt t gehouden in Zaltbommel?
Als t even kan wil ik er wel graag bij zijn (waarschijnlijk voor de eerste en laatste keer, want de volgende keer wonen we dan al in Clover, VA).
Maar zou het toch wel zeer interessant vinden.
Kan dan ook wellicht mijn alien wife - amerikaanse uiteraard - wellicht meekrijgen.
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
RhonDick
Amerika-ontdekker

Bericht door RhonDick »

En vertel me a.u.b. niets over dure hobbys; mijn vrouw heeft een Mazda mx6; 1994; die moesten we van Minnesato naar Clover, VA rijden..... :cry: :x .............
4 garages en 1800 usd armer later zijn we er aangekomen en nog niet helemaal goed :!:

Had 4 jaar niet gereden en buiten gestaan hoofdzakelijk......feestje dus
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

RhonDick schreef:maar waar wordt t gehouden in Zaltbommel?
Als t even kan wil ik er wel graag bij zijn (waarschijnlijk voor de eerste en laatste keer, want de volgende keer wonen we dan al in Clover, VA).
Maar zou het toch wel zeer interessant vinden.
Kan dan ook wellicht mijn alien wife - amerikaanse uiteraard - wellicht meekrijgen.
RhonDick,

je kunt hier lezen waar en wanneer het gehouden wordt en hoe je je opgeven kunt. Hoewel we inmiddels op 71 personen (het maximum) zitten die komen, kun je je nog steeds opgeven. We werken nu met een reservelijst.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer