Maarre, jij gaat wel zo? ; ))
Jazeker, dit is mijn outfitSandy schreef:LOL Marloes ... ik heb wel eens zo'n outfitje aan gehad tijdens een 'line dance' dansje op country muziek. Was voor één keer heel grappig. Grote cowboy hoed, spijkerrokje, boots ... Maar nee ga liever als Sandy naar de meeting
Maarre, jij gaat wel zo? ; ))
Hahaha, hier van hetzelfde laken een pak. Volgend jaar zit het er door allerlei zaken niet in weten we nu alRob schreef: Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USA
Rob schreef:Wij proberen juist zo min mogelijk uit te geven, des te vlugger kunnen we weer naar de USASandy schreef:Ik ga dan ook even shoppen ... lekker weer een reden om geld uit te geven
Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???Sandy schreef:Ja maar ik val in de zielige categorie 'Het zit er waarschijnlijk niet meer in'ess schreef:en des te meer kunnen we daar uitgeven....
Klopt ... maar zo'n vakantie hakt er iedere keer zo in financieel, vooral met heel gezin. Dus we overwegen nu of het toch niet verstandig is om eens te gaan sparen .. Het geeft wel zo'n comfortabel gevoel om wat achter de hand te hebben ..ess schreef: Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???
Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.Sandy schreef:Klopt ... maar zo'n vakantie hakt er iedere keer zo in financieel, vooral met heel gezin. Dus we overwegen nu of het toch niet verstandig is om eens te gaan sparen .. Het geeft wel zo'n comfortabel gevoel om wat achter de hand te hebben ..ess schreef: Jullie zouden toch ook volgend jaar gaan???
Maar 'Nothing is writte in stone yet'
Zo waren wij vorig jaar net terug toen achtereenvolgens de televisie, wasmachine en verwarmingsketel het begafess schreef: Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.
Breek me de bek niet open Sandy! Wat een ramp kan dat zijn zeg.....zit er op het moment ook zelf in en dat terwijl we ons geld nu net aan zoveel andere dingen zouden kunnen gebruiken. Onder andere voor het opknappen van ons huis.Sandy schreef:Dat bedoel ik ... bij ons is het de auto die kuren heeft ... Lekkere kostenpost is dat![]()
Vaak als er iets in huis kapot gaat gaat alles. En net als het even niet de bedoeling ismichelly schreef:Zo waren wij vorig jaar net terug toen achtereenvolgens de televisie, wasmachine en verwarmingsketel het begafess schreef: Kan ik helemaal in komen, zeker als je met een heel gezin naar Amerika gaat kost het veel geld, en het is inderdaad wel prettig als er nog wat op de bankrekening blijft staan.
Ja, ik ken het... Gisteren stond ik met de Mustang ook op de vluchtstrook van de A12 op de Wegenwacht te wachten... Dat wordt weer een duur maandje...Sandy schreef: Dat bedoel ik ... bij ons is het de auto die kuren heeft ... Lekkere kostenpost is dat
RhonDick,RhonDick schreef:maar waar wordt t gehouden in Zaltbommel?
Als t even kan wil ik er wel graag bij zijn (waarschijnlijk voor de eerste en laatste keer, want de volgende keer wonen we dan al in Clover, VA).
Maar zou het toch wel zeer interessant vinden.
Kan dan ook wellicht mijn alien wife - amerikaanse uiteraard - wellicht meekrijgen.