Die dingen heb ik ook allemaal meegemaakt en waarschijnlijk vele anderen hier op AA ook.
Maar ze zwijgen mooi
Groeten,
Kingair
Morgen terug naar Belgie dat is veel erger !
Het was zo mooi weer hier in Palm Springs en LA
Ziva schreef:Nee, de pompstations zijn soms zo verschillend dat je er moedeloos van wordt inderdaad. Ook de verschillen in benzineprijs zijn soms enorm, dat mogen ze van mij wel meer standaardiseren als dat zou kunnen.
goldenhills schreef:'Onder de rook van SF' zitten natuurlijk enorm veel buitenlanders. Inderdaad, de broodjessmeerder bij Subway wordt ongeduldig als je niet snapt hoe het werkt,
Uh, Samsclub bijvoorbeeld? Daarbij heb je in Nederland een stukje minder ruimte voor pompenIn Nederland tanken was voor ons net zo'n probleem als ik hier hoor van jullie; wie heeft er nu een dieselpomp naast de gewone benzine zitten? (gelukkig stopte mijn zoon me net op tijd om diesel in de auto te doen),

Dat klinkt bekent. Sunway is in Amerika overigens het gene wat voor Nederlanders denk ik het makkelijkste is. Je kunt zelf zeggen dat only cheese and lettuce wilt. Toen ik voor het eerst in Amerika kwam en ik zag wat men daar zoal op een sanwich mikt had ik ook zoiets doe mij maar kaas en sla en dan vind ik het wel goed.DejaVu schreef:Het aparte is overigens dat we in het buitenland naar andere winkels gaan dan in je eigen land.
Voorbeeldje: In NL is Subway niet echt heel populair, in de VS gaan veel vakantiegangers naar de Subway als ik de reacties op dit forum moet geloven. In Nederland bezoek ik zelf bijna nooit de Starbucks terwijl ik er elke dag langs loop maar in de VS stop ik wel eens bij een Starbucks. Dan heb je ook allerlei mensen die in het buitenland minimaal 1 keer naar de mcdonalds of burger king gaan terwijl ze er in NL misschien bijna nooit heengaan(mijn ouders zijn daar een goed voorbeeld van).