Vorig topic voor mensen die het toch even willen lezen: http://forum.allesamerika.com/viewforum.php?f=9
Ok.
Ik ben momenteel dus in de VS, er is het een en ander gebeurd, en ik heb nu nog ca. 1.5 a 2 maanden in de VS.
Ik wil het Noordoosten verlaten en een mini road-trip plannen in het Zuidwesten. Een aantal dingen die relevant (kunnen) zijn: ik ben 20 jaar, ik heb een rijbewijs, maar ik ben niet ervaren.
Een aantal dingen die ik echt wil zien:
Los Angeles (hier zal ik ook landen) en dan het liefst een entertainment park / filmstudio (wat raden jullie aan?
Las Vegas (als er iets te doen valt voor 20 jarigen, in de VS moet je voor heel veel dingen 21 zijn. Vooral in Las Vegas).
Grand Canyon
Yosemite National Park
San Francisco / Alcatraz
Dat is wat ik zelf wil zien. Maar wat moet ik volgens jullie echt zien (echte aanraders)?
En hoeveel weken moet ik voor zoiets rekenen? Ik wil het niet te lang maken, want ik ben toch alleen en te lang wordt denk ik wel veel te duur met al die overnachtingen etc.
Ik zal zelf nog het een en ander uitzoeken... Graag hoor ik tips: hoe verschillend is het auto-rijden en raden jullie het aan om in bergachtige gebieden te rijden (Nederland is vlak), is het veilig / goed geregeld? Tips om te besparen om overnachtingen, enz.