kalaman schreef:Leen, ik snap eigenlijk 25 april niet goed : je rijdt eerst van Capitol Reef naar River Ford om van hieruit Cathedral Valley te rijden, waarbij je dus een gans stuk verder, in oostelijke richting, terug op de 24 komt, om dan helemaal terug te rijden (zal toch een dikke 2u zijn) naar Escalante?
Dus nogmaals de goede raad : vertrek zeker 's morgens op tijd.
thx Rudy.
Ik was me er van bewust dat CV minstens 6uren tijd kost, maar als ik jou uren lees is het misschien wel meer. klopt dat we nog een stuk" terug" moeten rijden op de UT24.
We zouden ook een tweede overnachting kunnen nemen in Torrey/CR, maar ik hou er rekening meer dat we CV misschien niet kunnen doen, en dan heb ik liever alvast Escalante daar staan met het oog op de plannen van de dag er na... en de dag ervoor wil ik absoluut in Torrey of omgeving zijn om alvast bij het visitor center te informeren... MMM, sowieso vertrekken we vroeg, dus ik dacht wel ten laatste om 9 u de loop aan te vangen en ik dacht dus die om 3 u of afgerond te hebben, dus nog een "zee" van tijd om naar Escalante te rijden... dacht ik... tja, desnoods slapen we toch in Torrey he, kunnen we eventueel ter plekke nog wel aanpassen, maar het is goed het in het achterhoofd te hebben allicht.
Ander probleem, met dank aan Rudy en Sonja

Dus misschien laatste nacht voor Vegas toch maar niet in Kanab maar in St George...
Dan kunnen we op 30 april nog Yant Flat doen... (die extra nacht Kanab daar was vooral ingeval we uitgeloot zouden worden voor de Wave)...
Ook hier kan ik misschien best enige flexibiliteit inbouwen...