Inderdaad "ieder zijn meug" maar ik denk dat het gewoon toeval was dat je die keren bij National / Alamo (zitten meestal samen op 1 lokatie en personeel helpt op beide balies) vriendelijker geholpen werd als die 2x bij Dollar.
Ik ben (in de VS) bij Dollar (1x gehuurd) beter geholpen als bij de anderen (elk 1x National, Alamo, Budget en Hertz)
Bij Dollar werd zelfs helemaal niet gevraagd naar upgrades of extra verzekeringen (kan te maken hebben met het gegeven dat ik "Dollar Express" lid ben en al mijn voorkeuren in mijn profiel staan).
Als je gaat zoeken naar reviews geloof ik niet dat ze mekaar veel ontlopen. Ze hebben allemaal evenveel slechte reviews
Soms hebben bepaalde lokaties ook een slechte reputatie, zoals in National/Alamo in San Francisco O' Farrelstreet en Bush. Met die laatste hebben we zelf ook zeer slechte ervaringen; extreem lange wachttijden (2,5 uur) en extreem lomp personeel.
Binnen was de rij nog eens net zo lang als buiten...

Ik ga gewoon voor de beste prijs en ben voorbereid op provisie hongerig personeel.
Overigens is National in 1 geval nagenoeg altijd de voordeligste keus; zij rekenen max $250 drop-off kosten. In 2010 maakten wij een coast to coast trip en sommige verhuurders vroegen tot meer dan $1000 terwijl National dus "slechts" $250 vroeg. Dan is -voor mij- de keus niet moeilijk
Daar (National, Manhattan) overigens wel de tegenvaller gehad dat zij van elke extra extra bestuurder een eigen creditcard wilden zien. Geen eigen card, dan ook niet geaccepteerd als extra bestuurder. Aangezien mijn vrouw haar eigen card vergeten had wilde men haar niet accepteren als extra bestuurder....
Moest ik het hele stuk (6500km) zelf rijden (en dat met een slechte rug). Not funny