Paul, ik heb nog eens jouw reisschema bekeken, de landkaart erbij gepakt en ik moet je zeggen, ik weet het niet.Paul v B schreef:Een extra overnachting in Alamogordo is dan inderdaad een goed idee.
Betekent wel dat we ergens anders een nacht moeten inleveren: Moab willen we echt 2 nachten, Colorado willen we rustig aan doen qua rijden, dus dat betekent in dit geval die nacht Flagstaff laten vallen..dus geen Grand Canyon dit jaar....
Of ziet iemand (ik denk aan Markro:-) daar een alternatief voor?
"Garden of the Gods" heet die en is een city park, wel aardig maar niet zo ruig en wild als bijvoorbeel Monument Valley in Utah. In de omgeving van Co Springs heb je ook Manitou Springs waar je net als in Zuidwest Colorado wat inidian cave dwellings kunt zien. In de zomermaanden treden indianen hier ook op met verschillende volksdansen (erg toeristisch...)Paul v B schreef:
Colorado Springs (Valley of the Gods) willen we juist wel weer zien dus gaan we wel iets naar het noorden in Co.
De VLA is inderdaad erg leuk om te bezoeken. Ben er vorig jaar en dit jaar geweest. Je kunt het nalezen in mijn reisverslag 2005 (dag 7, wo 15 juni) en mijn liveverslag 2006 (10 juni).Gypsygirl schreef:Misschien nog een tip:
Wij zijn, toen we in New Mexico waren, de grote telescoopvelden (V.L.A.)gaan bezoeken, dat was onwijs gaaf. Zitten in de buurt van Socorro.
http://www.vla.nrao.edu/genpub/tours/
Hoi Paul,Paul v B schreef:Donderdag 7 Las Vegas – Springdale Zion,Angels Landing
Vrijdag 8 Springdale -Kanab, - Page
Dat kan op de volgende manier. Klik in het bericht dat je (deels) wilt quoten op Quote. De button staat rechtsboven in het bericht. Haal de overbodige tekst eruit maar laat het quote commando staan. Het komt er dan zo'n beetje als volgt uit te zien:Paul v B schreef:Misschien een heeele domme vraag maar hoe moet je eigenlijk een tekst quoten?? Ik krijg het steeds niet voor elkaar!
Code: Selecteer alles
[quote="nickname forumlid"]hier komt de tekst die je wilt quoten[/quote]