Ik probeer dus voor een mix van 'entertainment' en informatie te gaan. Dat is niet altijd simpel en ik steek behoorlijk wat tijd in het maken van die verslagen en de foto's. Dat ligt tussen de 2 en de 3 uur.
Sommigen verklaren me voor gek maar voor ons werkt dat prima. Evy heeft nogal veel slaap nodig en ik minder, dus zoeken wij samen de foto's uit en worden die aangepast (Evy helpt dan met de nummers af te lezen zodat ik niet steeds moet heen en weer kijken van PC naar kladboek) Wij werken met een vast stramien.
Nadien kruipt zij in bed en ik begin aan het verslag en foto's uploaden, en plaatst dan alles online.
Een kleine tip voor mensen die voor de eerste keer een verslag gaan maken: kijk eerst naar je foto's van die dag, zo beleef je je dag opnieuw én je vergeet geen dingen die je die dag gedaan hebt.
In het verleden deed ik het wel eens andersom, dus eerst mijn verslag schrijven en dan pas de foto's kiezen, maar als ik dan de foto's zag, was ik dingen vergeten te vermelden in mijn verslag, dubbel werk dus

Bart