Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voor de VS locals

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
timbre
Amerikafan

voor de VS locals

Bericht door timbre »

Ik vond een 'sport t-shirt' op de website van adidas die hier niet te verkrijgen is. Adidas-USA zou mn shirt gratis verzenden binnen de VS maar naar Europa shippen ze gewoonweg niet. Ik vroeg me af of ik het pakje naar iemand van jullie die in de USA woont kan laten opsturen en die dit dan eerlijkweg naar mij wilt opsturen. Ja, ik geloof nog in de eerlijkheid (en behulpzame) mens. :geek:

Ik hoorde dat sommigen dit doen als beroep maar zoek eerder een goede ziel die dit 'zomaar' zou willen doen. Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten naar de EU.

Alvast bedankt.
Hockey
Amerika-expert

Re: voor de VS locals

Bericht door Hockey »

Zie dit topic.
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Nja, wist ik reeds maar om voor een tshirt van 50$, 70$ aan verzendingskosten te betalen en zo uit te komen op 120$, is me wat te veel om het via deze manier te doen. Zeker als het tshirt in een enveloppe past..
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ah, dus het moet gratis (op de verzendkosten na dan). Dan is het hopen dat iemand zich aanmeld.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hadden dit ook eens gedaan en we kregen nog eens een rekening van 100 euro invoerkosten, uiteindelijk werd het dus erg duur, we hadden voor iets van 400 dollar aan kleding besteld, hier hadden we niet op gerekend, viel dus even tegen. Voor een t-shirt zijn er vast wel mensen overzee die dat voor je willen doen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer