Ik vond een 'sport t-shirt' op de website van adidas die hier niet te verkrijgen is. Adidas-USA zou mn shirt gratis verzenden binnen de VS maar naar Europa shippen ze gewoonweg niet. Ik vroeg me af of ik het pakje naar iemand van jullie die in de USA woont kan laten opsturen en die dit dan eerlijkweg naar mij wilt opsturen. Ja, ik geloof nog in de eerlijkheid (en behulpzame) mens.
Ik hoorde dat sommigen dit doen als beroep maar zoek eerder een goede ziel die dit 'zomaar' zou willen doen. Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten naar de EU.
Nja, wist ik reeds maar om voor een tshirt van 50$, 70$ aan verzendingskosten te betalen en zo uit te komen op 120$, is me wat te veel om het via deze manier te doen. Zeker als het tshirt in een enveloppe past..
Wij hadden dit ook eens gedaan en we kregen nog eens een rekening van 100 euro invoerkosten, uiteindelijk werd het dus erg duur, we hadden voor iets van 400 dollar aan kleding besteld, hier hadden we niet op gerekend, viel dus even tegen. Voor een t-shirt zijn er vast wel mensen overzee die dat voor je willen doen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.