Echter 22april gaan we naar NY
Zijn er nadelen aan het kopen van een iPad in THE USA?
Kun je als je hem via de Apple store koopt gewoon updaten etc?
Want het prijsverschil maakt het wachten misschien wel waard!
Of de 16e even de grens over naar DuitslanSibi schreef:Ik ben een grote Apple fan en zal me moeten bedwingen om de 23e niet naar de winkel te rennen om er in Nederland 1 Te halen.
ik ook niet, tot afgelopen november,Ik ben in nederland nog nooit gecontroleerd als ik uit amerika terug kwam.

Ik zou dat er niet op wagen. De pakketdiensten blinken in de VS niet echt uit in duidelijkheid over het besteltijdstip. Soms zijn spullen weken onderweg, een andere keer heb je het binnen een paar dagen. Geen pijl op te trekken. Ik zou er ook niet op durven vertrouwen dat je dat goed met het hotel kunt afspreken.tomaat85 schreef:Ik overweeg zelf, afhankelijk van de berichtgeving, om de New Ipad te bestellen in de apple store en bij mijn hotel te laten bezorgen. Heeft als voordeel dat je zeker weet dat je'm hebt. Groot nadeel is de onzekerheid van de levertijd..te vroeg en je bent overgeleverd aan de betrouwbaarheid van al het hotel personeel...Later bezorgen is ook grote shit...want dan moet je maar hopen dat ze m nazenden en dan nog de invoer etc.
Dus, Wie heeft hier ervaring mee?