Wat versta jij onder allemaal? Je kunt je er prima een week of langer vermaken, kijk maar eens op http://www.ontdek-amerika.nl voor bezienswaardigheden in de buurt.Emphy schreef:Februari 2011 hadden wij een stop in Page. (4 nachten) en toen hadden we het ook echt wel allemaal gezien.
@nine50
Tussen Death valley en Yosemite zou je nog een extra stop kunnen plannen, dat geeft je in beide parken wat meer tijd, en ook tijd voor bijvoorbeeld Bodie.
Ik zou zelf liever wat meer tijd voor de GC uittrekken (en dan misschien een bezoekje aan Slide Rock SP op weg naar de GC). Dan heb je even een mooi rustpunt. Bryce zou met 1 overnachting kunnen, hoewel je daar wel weer prettig kunt kamperen, zowel in het park (primitief maar mooi) als vlak er buiten (Ruby's, met klein zwembad).
In de zomer zou ik niet heel veel tijd voor Page uittrekken want het is te warm om veel te wandelen dan. Antelope Canyon kost niet veel tijd, Horseshoe Bend ook niet. Ik geef toe dat ik geen Lake Powell fan ben. Wat mij wel leuk lijkt met een zoon van 12 is een raft tocht over de Colorado vanuit Page (tot aan Lee's Ferry).
Marianne