Ik zie wel steeds reclames voorbij komen maar ja.... is het wel zo goed en geweldig als ze zeggen
Ben benieuwd.
het is woensdagavond (ongeveer 7 uur) we brengen iets van rond $10 voor iemand mee.Ziva schreef:Deze woensdag? Zin heb ik zeker maar ik moet helaas werken
Ik mis Sinterklaas onwijs dus wel een heel tof idee
Ziva schreef:We willen graag een extra kamer in ons huis laten maken. Het huis was oorspronkelijk berekend op die extra kamer maar er is voor gekozen om in plaats daarvan een maisonette stijl aan te brengen. Ik mis echter die extra kamer dus zou hem graag willen bijbouwen. Vandaar dat ik zoch naar iets waar ik gewoon de omschrijving op kon plaatsen en waar bedrijven dan kunnen aanbieden hoeveel ze ongeveer denken dat het gaat kosten.
Dan is ServieMagic naar mijn mening meer geschikt voor jou dan Angie's List. Overigens zou ik nooit op één bron alleen afgaan als het aankomt op de reputatie van een contractor. ServiceMagic en Angie's List zijn goeie bronnen om een contractor te vinden, maar ik zou er zelf wat meer effort in steken om uit te vinden wat voor vlees je in de kuip hebt. Als je een eerste schifting hebt gedaan, vraag de overblijvers om referenties en of je eerder werk van hun mag zien.We willen graag een extra kamer in ons huis laten maken. Het huis was oorspronkelijk berekend op die extra kamer maar er is voor gekozen om in plaats daarvan een maisonette stijl aan te brengen. Ik mis echter die extra kamer dus zou hem graag willen bijbouwen. Vandaar dat ik zoch naar iets waar ik gewoon de omschrijving op kon plaatsen en waar bedrijven dan kunnen aanbieden hoeveel ze ongeveer denken dat het gaat kosten.
ServiceMagic doet al 5 jaar geen Realtors (Makelaars) meer. Ze concentreren zich tegenwoordig echt op contractor professionals die klussen bij je thuis komen doen.ned in MO schreef:Dat is onzin Loek. De lijst van service magic is iets waar je als contractor op kan staan (tegen betaling). Ik heb daar vroeger ook opgestaan als realtor namelijk.