In oktober 2012 willen we Missouri, Kansas, Arkansas en Oklahoma gaan bezoeken. Nog heel ver weg, maar we plannen graag vooruit. Nu zag ik al dat 2 staten bij een andere bestemming staan vermeld, maar om nu 2 x deze vraag te stellen leek mij ook wat overdreven

Zijn er Forumleden die ons wat highlights / tips van deze Staten kunnen geven (Route 66 hebben we al gevonden)
Wij houden van mooie routes door de natuur, kleine plaatsjes en vermijden het liefst grote steden. Tenzij daar een bezienswaardigheid is die we niet mogen missen. Zijn geen sportievelingen, dus geen hiking, paardrijden en dat soort dingen.
Musea slaan we meestal over, maar gaan b.v. liever naar een botanische tuin of bekijken de haven.
We reizen met een auto en logeren in standaard motels/hotels. Voor de reis trekken wij 4 weken uit.
Hebben jullie tips voor ons en pls laat me niet al jullie reisverslagen doorlezen, omdat je misschien 1 dag door een van deze Staten bent gereisd. Ik bedoel dit niet rottig, maar het neemt teveel tijd in beslag.
Alvast bedankt Jeannine en Daan