http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... _York.html

I like this place already...
Hier ben ik het niet helemaal met je eens. De doelgroep van Djoser bestaat voor het grootste deel niet uit jongeren, ze geven zelf aan dat mensen tussen de 25 en 55 hun doelgroep zijn; mensen die over het algemeen wel wat te besteden hebben. Djoser-reizen zijn absoluut niet low-budget, dus ze hadden best €50 euro meer kunnen vragen voor twee dagen in een iets luxer hotel in NYC, als je het mij vraagt had iedereen dat graag willen betalen. Niemand vraagt om een luxe hotel, maar kamers die in een week tijd niet een keer worden schoongemaakt vind ik toch ook wel aan de ranzige kant. Dat past niet bij Djoser en daar mag je ze best op wijzen, vind ikhekkie schreef:Sorry hoor, maar ik heb een beetje moeite met de manier waarop er over de door Djoser uitgezochte accommodatie in New York wordt gepraat. Het is geen best hotel, dat is duidelijk en als je pech hebt is het oud en vies en kruipt er misschien een beest hier en daar. Klopt allemaal.
New York is een hele dure bestemming, dat weten we allemaal en wil Djoser toch aan zijn doelgroep (de jongeren) een betaalbare reis aan kunnen bieden, kiezen ze voor beide nachten in New York voor een zo goedkoop mogelijke oplossing. Kiezen ze nl. voor een veel beter en dus veel duurder hotel, verkopen ze nooit aan hun doelgroep een reis naar het Noordoosten weer, want een paar honderd dollar extra ben je zo kwijt. Nu was het al moeilijk om genoeg mensen voor deze reis bij elkaar te krijgen. En heb je dat geld wel én er voor over, dan kruip je toch in een beter hotel!
Tuurlijk, ze krijgen echt nog wel een geweldige reis, maar ik denk dat ze nog niet alles hebben gedaan wat kan, veel klagen helpt vaak wel!Ik vind dat we de verder geweldige rondreis van Pete en Marloes niet langer moeten “verzieken” met “vieze” verhalen en foto’s en ze niet verder aan moeten sporen tot protest. Ze hebben gedaan wat ze kunnen en het wordt toch niet gehonoreerd.
Áls ze dan uiteindelijk niets gedaan krijgen, kunnen ze dat uiteraard nog gaan doen
Neem een dekbedhoes mee, kruip daar in desnoods en vergeet “all the rest” en ga ook van New York genieten. Het hotel ligt prachtig centraal en je kunt hier vandaan goed uit de voeten en een hoop zien van deze fantastische stad. Die paar nachten overkomt je heus niks van en die overleef je heus wel net als vele anderen voor jullie.
Ik zou zeggen: “ga vanaf nu je alleen nog maar verheugen op de reis” …… :doublethumb:
Gr. Marjan
Fijne vakantie in ieder geval.Djoser schreef:Het hotel in New York beschikt over keurige, maar kleine kamers...

Hoi Marjol,Marjol schreef:Hier ben ik het niet helemaal met je eens. De doelgroep van Djoser bestaat voor het grootste deel niet uit jongeren, ze geven zelf aan dat mensen tussen de 25 en 55 hun doelgroep zijn; mensen die over het algemeen wel wat te besteden hebben. Djoser-reizen zijn absoluut niet low-budget, dus ze hadden best €50 euro meer kunnen vragen voor twee dagen in een iets luxer hotel in NYC, als je het mij vraagt had iedereen dat graag willen betalen. Niemand vraagt om een luxe hotel, maar kamers die in een week tijd niet een keer worden schoongemaakt vind ik toch ook wel aan de ranzige kant. Dat past niet bij Djoser en daar mag je ze best op wijzen, vind ik
Ik ben het helemaal met je eens Marjol .. niets aan toe te voegen : ))Marjol schreef: Hier ben ik het niet helemaal met je eens......... Dat past niet bij Djoser en daar mag je ze best op wijzen, vind ik.
Ik ben het ook niet helemaal met Marjan eens. Natuurlijk, New York is een dure stad v.w.b. de hotelovernachtingen. Het wil er bij mij echter niet in dat je voor dezelfde prijs (ik weet niet wat Djoser per nacht voor dit hotel betaalt) geen ander geschikt hotel kan vinden. Hun argument dat de locatie/ligging zo perfect is, zou voor mij geen reden zijn hiermee akkoord te gaan. Het is volgens mij echt niet zo dat een ander (en beter) hotel gelijk betekent dat de prijs ineens omhoog moet.hekkie schreef:New York is een hele dure bestemming, dat weten we allemaal en wil Djoser toch aan zijn doelgroep (de jongeren) een betaalbare reis aan kunnen bieden, kiezen ze voor beide nachten in New York voor een zo goedkoop mogelijke oplossing. Kiezen ze nl. voor een veel beter en dus veel duurder hotel, verkopen ze nooit aan hun doelgroep een reis naar het Noordoosten weer, want een paar honderd dollar extra ben je zo kwijt. Nu was het al moeilijk om genoeg mensen voor deze reis bij elkaar te krijgen. En heb je dat geld wel én er voor over, dan kruip je toch in een beter hotel!
Ben helemaal met je eens dat we Pete's en Marloes' vakantie niet moeten "verzieken". Dat is ook niemands bedoeling. Toch kunnen zij met de ervaringen (en foto's) van anderen aantonen dat dit hotel beneden maats is. Waarom zou je niet met z'n allen hiertegen protesteren? Het duurt nog bijna een maand voordat ze daar slapen. Voor Djoser dus tijd genoeg om te kijken of ze een betere lokatie kunnen vinden.Ik vind dat we de verder geweldige rondreis van Pete en Marloes niet langer moeten “verzieken” met “vieze” verhalen en foto’s en ze niet verder aan moeten sporen tot protest. Ze hebben gedaan wat ze kunnen en het wordt toch niet gehonoreerd.
Wanneer heb je dit mailtje gestuurd Peter? Ik gisteravond en heb nog niks van ze gehoord.Pete99 schreef:Niet zo ongeduldig, Sandy!!
Nee hoor, geintje, je hebt gelijk. Maarrrrrrrrrrr ik heb al wel reactie van ze:
Naar aanleiding van uw opmerkingen over het hotel in New York het volgende; hotels in New York zijn verschrikkelijk prijzig. Djoser heeft, in samenwerking met ons lokale agentschap, het bedoelde hotel Carter geboekt voor onze reis naar de oostkust. Het klopt dat het hotel een eenvoudig karakter heeft, wel is het zo dat Djoser er van uitgaat dat de kamers schoon zullen zijn. In een door één van uw aangegeven hyperlink staan echter ook enkele positieve recensies Ja, 2 positieve reacties tegen 100 negatieve. Zoals dat het hotel een goede prijs/kwaliteit -verhouding heeft en dat de ligging perfect is.
Wij houden niet van open deuren, maar het is ontegenzeggelijk zo, dat u in New York niet veel in de hotelkamer zal verblijven. Dat is toch geen excuus??? Dat heeft hier niks mee te maken! We gaan er van uit, dat het hotel zal voldoen aan de verwachtingen die u mag hebben en dat bijvoorbeeld de ligging (zéér centraal) heel veel goed zal maken van het wellicht éénvoudige karakter van de accommodatie. In algemene zin, tracht Djoser ook niet luxueuze accommodaties aan te bieden. Dat hoeft ook helemaal niet, ik wil best op een hele kleine kamer, als het maar schoon is. In het concrete geval “New York” hebben wij door deze keus te maken juist een wellicht veel hogere reissom (t.b.v. twee nachten in een luxe hotel en dus niet in verhouding) voorkomen, ons inziens een terechte keus.
----------------------------
Tja, wat moet je dan zeggen???
Hoi Marjan,hekkie schreef:
Ik vind dat we de verder geweldige rondreis van Pete en Marloes niet langer moeten “verzieken” met “vieze” verhalen en foto’s en ze niet verder aan moeten sporen tot protest. Ze hebben gedaan wat ze kunnen en het wordt toch niet gehonoreerd.
Ik zou zeggen: “ga vanaf nu je alleen nog maar verheugen op de reis” …… :doublethumb:
Gr. Marjan
Hoi Marloes,lelie schreef:Ik vind niet dat onze reis nu verziekt wordt, ik ben juist blij dat anderen er ook zo over denken.
Ik weet het, je bedoelt het ook goed. Mocht Djoser en verder niks aan gaan doen, dan leg ik me daarbij neer (kan ook niet anders) en ik wacht gewoon af. Misschien valt het ook wel mee (hopelijk!!!). Meer kunnen we toch niet doen.hekkie schreef:Hoi Marloes,lelie schreef:Ik vind niet dat onze reis nu verziekt wordt, ik ben juist blij dat anderen er ook zo over denken.
Ik heb niet gezegd dat je reis verziekt wordt, integendeel. Ik heb gezegd dat de rondreis juist fantastisch is.
Wat ik bedoel is dat ik het zo jammer vind dat je nu bezig bent met je te ergeren en je druk te maken, terwijl je eigenlijk heel opgetogen moet zijn nu je reis zo snel er aankomt en je je hoort te verheugen i.p.v. je zorgen te maken.
En natuurlijk moet je je beklag doen tegenover Djoser. Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb er alleen een beetje moeite mee dat de een met een nog viezere foto aankomt dan de ander of met een nog erger verhaal. Daar word je niet vrolijk van en dat is toch wel de bedoeling als je op vakantie gaat.
Met andere woorden, ik bedoel het goed!
Groetjes Marjan

Ja, ik zou ze daarvoor verantwoordelijk houden. Dan moet je wel voldoende bewijs (foto's) hebben natuurlijk... Als Djoser daar dan niet op ingaat, dan kun je via het via organisaties spelen: van de Ombudsman tot aan het tv-programma Kassa...lelie schreef:Ik vraag me af, stel dat het echt zo is zoals we nu lezen, horen en zien, zouden we dan naar een ander (goedkoop) hotel kunnen (nadat we het met eigen ogen hebben gezien uiteraard) en later de rekening presenteren aan Djoser?
Ik heb nog steeds niks van Djoser gehoord.
Groetjes van Marloes