Na veel opzoekwerk veel info vergaard dankzij jullie ! ivm wandelingen ben ik via het forum op een heel interessante website ivm wandelingen in de National Parks terechtgekomen, wij gaan sowieso voor de korte wandelingen, en betreffende campgrounds en RV Resorts heb ik ook al heel veel interessante info vergaard. Maar toch graag nog wat tips van echte kenners ivm ons programma
Omdat we met kinderen reizen zouden we graag wat afwisselen ; een paar campgrounds in National Parks waar dan hopelijk wat diertjes zien rondlopen en RV Resorts waar ze dan eens kunnen zwemmen/speeltuin/minigolfen.
Hieronder nog maals de route en ook de campgrounds of RV Resorts waarop we graag zouden gaan staan. De meeste leggen we niet vast behalve die in de NP’s . De KOA campgrounds hou ik als laatste optie voor het geval er niets anders meer zou beschikbaar zijn of er niet veel CG in de buurt zijn.
Dag 1 28/05 : Bxl – Las Vegas : overnachten in Luxor Hotel of Treasure Island of ander hotel op Strip
Dag 2 : 29/05 : Las Vegas – hotelovernachting (zouden hier graag een show van Cirque du Soleil meepikken, heb gelezen dat Mystère at the Treasure Island de moeite is ? )
Dag 3 : 30/05 : Las Vegas - hotelovernachting
Dag 4 : 31/05 : Ophalen Camper Cruise America (we boeken Early Bird, zodat we vroeger kunnen starten) - Seligman (KOA Seligman)
Dag 5 : 01/06 : Seligman – Prescott –Sedona (Rio Verde-Cottonwood(?)/Lo Lo Mai RV Resort/Rancho Sedona)
Dag 6 : 02/06: Sedona (Rancho Sedona)
Dag 7 : 03/06 : Sedona – Grand Canyon ( Mathter CG of Desert View – te reserveren)
Dag 8 : 04/06 : GC – Page (Wahweap RV Resort) tickets voor Upper Antelope op voorhand boeken ?
Dag 9 : 05/06 : Page (Wahweap RV Resort) tip ivm boottocht op Lake Powell ?
Dag 10 : 06/06 : Page – Monumet Valley (we doen de Valley Drive niet met camper) – Bluff (Caddilac Ranch campground)
Dag 11 : 07/06 : Bluff – Four Corners – Mesa Verde (Mesa Verde RV Resort of A.A. Mesa Verde ?)
Dag 12 : 08/06 : Mesa Verde – Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 13 : 09/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 14 : 10/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 15 : 11/06 : Moab – Torrey (1000Lakes RV park of Fruita Cg)
Dag 16 : 12/06 : Torrey – Bryce (Ruby’s Inn)
Dag 17 : 13/06 : Bryce – Zion NP ( Wachtman GC -> te reserveren of Zion River Resort of Zion Ponderosa RV Resort of …
Dag 18 : 14/06 : Zion NP (idem)
Dag 19 : 15/06 : Zion – Valley of Fire State Park (Atlatl Rock CG) of Lake Mead RV Village
Dag 20 : 16/06 : Valley of Fire – Death Valley (Furnace Creek : ik vermoed dat overnachten op de campground niet echt is aan te raden vanwege de hitte in camper, beter Furnace Creek Ranch reserveren ? Of is hitte niet echt een probleem ’s nachts)
Dag 21 : 17/06 : DV Furnace Creek – Mammoth Lakes (Campgrounds ?) of June Lake (Silver Lake RV Resort)
Dag 22 : 18/06 : Mammoth Lakes/June Lake – Lee Vining – Tioga Pass indien open- Groveland (Yosemite Pines RV Resort )
Dag 23 : 19.06 : Groveland – Oakhurst (High Sierra Rv Park)
Dag 24 : 20.06Oakhurst – S.F
Dag 25 : 21.06 S.F
Dag 26 : 22.06 S.F
Dag 27 : 23.06 S.F – Bxl
En dan nog vragen ivm hotel in Las Vegas, is er veel verschil in prijs bij boeken in weekend of gedurende de week ?
In S.F ziet Tuscann Inn me er wel degelijk uit qua ligging en inrichting,iemand ervaring met dat hotel ?
Groetjes, Christa