Welke muzikale wonderen van Amerika vinden jullie ok, en welke krijgen bij jullie het label "schande"?
Eminem, Madonna, Christina Aguilera, Sheryl Crow, Michael Jackson, ... ?
Keuze genoeg
Mij stoort de omschrijving "muzikale intelligentie". Ik vraag mij af welke criteria je zou willen hanteren om b.v. mijn muzieksmaak, of die van iemand anders, op intelligentie te kunnen beoordelen? Wat versta jij onder "muzikale intelligentie"?wil ik nu wel eens weten hoe het met jullie muzikale intelligentie is gesteld
Er is geen muziek die ik "schandelijk" vind, wel muziek die mij niet aanspreekt. Om te voorkomen dat ik niet intelligent gevonden zal worden, lijkt het mij beter geen namen te noemen.Welke muzikale wonderen van Amerika vinden jullie ok, en welke krijgen bij jullie het label "schande"?
Hier zou ik een hele verhandeling over kunnen schrijven. Het is maar net hoe goed de zwakste schakel is.Redneck schreef:Ik heb niet gestemd omdat de optie die voor mij van toepassing is niet voorkomt. Namelijk dat ik de kwaliteit van de MP3's gewoon te slecht vind. Dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik professioneel met geluid heb gewerkt, maar op iedere betere geluidsinstallatie is het verschil tussen het origineel en de copie duidelijk hoorbaar.
gr. Redneck