Coyote schreef:Pardon? Hoezo nota bene? Wat maakt het uit dat Elke moderator is of niet? Moet een mod anders behandeld worden ofzo?

In discussies is een mod niets meer en niets minder dan andere forumleden.
Je hebt helemaal gelijk, Roland, in een discussie hoeft een mod ook helemaal niet anders behandeld te worden en dat vraagt ook helemaal niemand; je moet op het forum
iedereen met hetzelfde respect behandelen. Maar: om andere forumleden en en leden van de forumleiding nu tegen je in het harnas te jagen met zulke opmerkingen is nu ook niet echt bevorderlijk van hoe men tegen je aan kijkt - en daarmee de manier waarop je antwoord krijgt. Ik vond (en vind) de opmerkingen en de manier van reageren persoonlijk niet altijd echt even vriendelijk of van evenveel respect getuigen richting degenen die de moeite nemen om te (blijven) antwoorden.
Er zijn genoeg andere forums waar er veel harder opgetreden wordt, en op diverse andere forums zou ik me ook twee keer bedenken om überhaupt zulke opmerkingen te maken tegen een ander lid, en al helemaal als het iemand van de forumleiding betreft omdat er gevolgen aan zouden kunnen hangen (bijv. een waarschuwing). Gelukkig zijn we hier niet zo autoritair, maar waar het uiteindelijk wél om gaat is dat er met respect naar elkaar wordt gereageerd - ongeacht wie het is - en dat lijkt me niet te veel gevraagd.
Maar goed het is gebeurd, de topic starter heeft antwoord, en kan zonder problemen naar de VS gaan - en daar gaat het uiteindelijk om. Punt uit.
TessaJane schreef:Gelukkig zat dit antw er ook tussen:) als ik advies vraag neem ik het ook aan of het nu is wat ik wil horen of niet...
Kijk, dit zijn dus dingen waardoor mensen gaan reageren zoals ze deden. Je zegt hier "gelukkig zat dit antwoord er ook tussen", waardoor het lijkt alsof je net zolang bent blijven vragen totdat je hoorde wat je wilde horen, ondanks dat je in de volgende zin het tegendeel beweert. Ik zeg niet dat het zo
is, maar het kan op mensen zo over komen, en dan in combinatie met jouw soms wat vinnig overkomende antwoorden is het niet verwonderlijk dat als een reactie daarop mensen in jouw ogen niet "prettig" antwoorden. Gewoon een observatie...
Ik wens je in ieder geval veel plezier in de VS!