Nu hoor ik je denken, dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Nou dat is het wel. Ik ben zoals ze dat in Nederland noemen "volslank" (in Amerika is dat dus normaal ) en dat betekent dus um... best rijkelijk bedeeld aan de voorkant (if you know what I mean haha).
Nu kan ik dus echt bijna nergens een bikini (two piece) vinden met een beugel in de bikinitop. Echt, alles wat ik zie is slappe hap met vulling maar geen enkele bikinitop lijkt zo gemaakt dat hij ook alles op zijn plaats houdt. Daarbij lijkt het ook wel alsof je, wanneer je wat voller bent, gedwongen wordt in een badpak te lopen (van die badpakken waar mijn oma van 85 ook in liep) of een of andere tanktop met een boxerachtige bikinibroek. Dat vind ik dus echt niets. Misschien dat het in Amerika "not done" is om met een wat vollere voorgevel in een two piece te lopen maar in mijn eigen achtertuin moet dat toch kunnen
Dus mijn vraag aan jullie: weet iemand waar of in welke winkel ze een beetje knappe bikini's verkopen voor vrouwen met een maatje meer? Online bestellen kan ook maar biniki's zijn wel van die dingen die ik eerst wil passen dus een winkel of winkelketen zou te gek zijn. Ik heb alle gangbare winkels al gehad: Walmart, Ross, Old Navy, Target, Kohl.
Alvast bedankt voor de moeite